کد خبر : 1856856 | 11 آذر 1401 ساعت 09:30 | 12.3K بازدید | 9 دیدگاه

تبریک نخست وزیر ژاپن: این پیروزی تاریخی است!

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، صعود تیم ملی این کشور به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر را تبریک گفت.

تبریک نخست وزیر ژاپن: این پیروزی تاریخی است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
این پیروزی بزرگ و باورنکردنی برای ژاپن بود که پیش از این نیز موفق شده بود در اولین بازی مرحله گروهی در جام جهانی با نتیجه 1-2 برابر تیم ملی آلمان به برتری برسد.
کیشیدا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این پیروزی تاریخی است. من دوست دارم تبریکات صمیمانه خودم را به خاطر کسب این نتایج خوب ابراز کنم.»

1773712

این دیدار در ساعات اولیه صبح به وقت ژاپن برگزار شد اما او تماشای آن را از دست نداد:« من این بازی را از نیمه دوم دیدم و لذت بردم. امیدوارم مربی و بازیکنان به تلاش ادامه دهند و برای بازی بعدی آماده باشند.»
گفته می‌شود که او پس از پایان بازی تماسی هم با حاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی این کشور، داشته و با کوزو تاشیما، رییس فدراسیون فوتبال ژاپن، هم صحبت کرده است تا به آنها تبریک بگوید و در این مکالمه گفته:« مردم ژاپن از این برد جسارت و انرژی زیادی گرفتند. من واقعا از این اتفاق خوشحال هستم.»
موریاسو در پاسخ به نخست وزیر نیز اظهار داشت:« من از این که توانستم جسارت و انرژی را برای مردم ژاپن به ارمغان بیاورم بسیار خوشحال هستم. من بسیار خوشحال هستم که توانستم این کار را برای کشورم انجام دهم.»

دیدگاه‌ها