کد خبر : 1856859 | 11 آذر 1401 ساعت 10:45 | 13.8K بازدید | 6 دیدگاه

تکذیب خداحافظی نویر: دعوتم کنند، می‌آیم!

مانوئل نویر، دروازه‌‎بان تیم ملی آلمان، تصمیمی برای خداحافظی از این تیم ندارد.

تکذیب خداحافظی نویر: دعوتم کنند، می‌آیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.
اما این پیروزی و سه امتیاز این بازی هم نتوانست کمکی به شاگردان هانسی فلیک برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی 2022 قطر کند و آنها با حذف زودهنگام از این مسابقات باید به خانه برگردند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که آلمان در جام جهانی 2018 روسیه که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی راهی مسابقات شده بود نیز نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و حالا برای دومین بار چنین اتفاقی را تجربه می‌کرد. 

1768412

ناراحتی شدید بازیکنان این تیم پس از پایان بازی به خوبی در زمین و در صحبت‌های آنها با خبرنگاران مشهود بود و حتی توماس مولر از تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال ملی خبر داد. 
شایعاتی درباره این که شاید این جام جهانی آخرین حضور نویر در دروازه آلمان پس از سال‌‌ها درخشش باشد نیز به گوش می‌رسید اما او این موضوع را تکذیب کرد. 
نویر در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« اگر همچنان از من برای حضور در تیم ملی دعوت کنند، من خواهم آمد.»
به این ترتیب به نظر می‌رسد که در صورتی که سرمربی تیم ملی آلمان همچنان به استفاده از تجربیات این دروازه‌بان با سابقه اصرار داشته باشد، بار دیگر هم شاهد حضور او در ترکیب این تیم خواهیم بود. 
 

دیدگاه‌ها