کد خبر : 1856864 | 11 آذر 1401 ساعت 11:45 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

هاورتز: انگار دارم فیلم ترسناک نگاه می‌کنم!

کای هاورتز، ستاره تیم ملی آلمان، حذف این تیم از جام جهانی 2022 را به فیلم ترسناک تشبیه کرد.

هاورتز: انگار دارم فیلم ترسناک نگاه می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید اما با وجود کسب سه امتیاز این بازی از صعود به مرحله یک هشتم این مسابقات بازماند. 
پیروزی ژاپن در بازی همزمان برابر اسپانیا باعث شد که شاگردان هانسی فلیک شانس ادامه حضور در جام جهانی 2022 را از دست بدهند و وداعی ناباورانه با این رقابت‌ها داشته باشند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که آنها در جام جهانی 2018 نیز با شرایط مشابهی روبرو شدند و حالا برای دومین دوره متوالی از رسیدن به مرحله حذفی بازماندند. 
این تیم همچنین در یورو 2020 نتوانست نمایش قابل قبول ارائه دهد و در نهایت در مرحله یک هشتم نیز با شکست برابر تیم ملی انگلیس از دور رقابت‌ها کنار رفت.

1773687

هاورتز پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد مثل این است که در حال نگاه کردن به فیلم ترسناک هستم. ما در جریان بازی فهمیدیم ژاپن پیش افتاده است و سپس رده‌بندی در ورزشگاه به تصویر کشیده شد. ما همچنان امید داشتیم که اسپانیا گل بزند اما فهمیدیم که بازی تمام شده است.»
او با انتقاد از عملکرد آلمان در چند سال اخیر گفت:« وقتی دو بار در مرحله گروهی و یک بار در یک هشتم حذف می‌شوید واقعا حس بدی دارد. ما باید صادق باشیم و بگوییم که در طول چهار سال اخیر هیچ چیز خوب پیش نرفته است. من فکر نمی‌‎کنم که ما دیگر تیمی باشیم که قادر به کسب موفقیت در تورنمنت‌ها باشد.»
 

دیدگاه‌ها