کد خبر : 1856911 | 11 آذر 1401 ساعت 16:45 | 33.6K بازدید | 8 دیدگاه

استرالیا را دست کم نمی‌گیریم

دی‌پُل: چه خوب شد به عربستان باختیم

رودریگو دی‌پُل، هافبک آرژانتین، معتقد است شکست عجیب 2-1 برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای آرژانتین در پی داشت.

دی‌پُل: چه خوب شد به عربستان باختیم

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین کار خود در جام جهانی را با شکست 2-1 برابر عربستان شروع کرد ولی در دو بازی بعدی خود توانست مکزیک و لهستان را با دو گل شکست دهد و صدرنشین به یک هشتم نهایی جام جهانی برسد. حریف بعدی این تیم استرالیاست و فردا باید به مصاف هم بروند.

1773878

رودریگو دی‌پُل در نشست خبری این بازی گفت:«فکر می کنم بازی فردا شبیه به بازی با لهستان باشد. استرالیا توپ و میدان را به ما خواهد داد و به فکر ضدحملات خواهد بود. آنها مهاجمان سریعی دارند و ما نباید به وقت حمله، از دفاع غافل شویم. به خصوص باید مراقب باشیم اطراف محوطه جریمه ضربه کاشته ندهیم. فردا کار هافبک ها و مدافعان بسیار سنگین است و نباید استرالیا را دست کم بگیریم.»

دی‌پُل ادامه داد:«نمی دانم چرا فاصله بین دو بازی ما فقط دو روز است ولی جای بهانه و توجیه نیست و ما به فشردگی بازی ها عادت داریم. خوشبختانه شرایط من و همه تیم خوب است و به توانایی‌های خودمان ایمان داریم. خودم را مورد حمایت کادر فنی و هم تیمی هایم می بینم و در بازی فردا باید بدون نگرانی و در بالاترین سطح کار کنیم.»

1773877

شکست برابر عربستان:«وضعیت عجیبی بود و ما پس از 36 بازی بدون باخت، اصلا به شکست فکر نمی کردیم. به همین دلیل با شرایطی جدید روبرو شدیم. اینجا بود که باید شخصیت خودمان را نشان می دادیم و ثابت می کردیم یک تیم متحد و منسجم هستیم. باید بلند می شدیم و جبران می کردیم. تا همین الان مشخص شده که جام جهانی تورنمنت ساده ای نیست. دیروز بلژیک و آلمان حذف شدند و اسپانیا نیز چیزی نمانده بود حذف شود. فکر می کنم شکست برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای ما به همراه داشت.»

رودریگو دی‌پُل در پایان گفت:«تازه در حال لذت بردن از جام جهانی هستم چون کار با شکست از عربستان شروع شد. در بازی برابر مکزیک و لهستان نیز فرصتی برای لذت بردن از جام جهانی نداشتم و تنها دیروز بود که با خیال راحت توانستم دو بازی ببینم و با خانواده ام نیز دیدار کنم. معتقدم الان بیش از هر چیزی زمان مسئولیت‌پذیری و فکر کردن به اهداف‌مان است. می خواهیم مردم آرژانتین را خوشحال کنیم و قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها