کد خبر : 1856944 | 11 آذر 1401 ساعت 19:42 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری برزیل: نیمار در حال تمرینات پیشرفته (عکس)

تیم ملی برزیل بعد از بازی امشب مقابل کامرون درباره سرنوشت نیمار در این جام جهانی تصمیم خواهد گرفت.

امیدواری برزیل: نیمار در حال تمرینات پیشرفته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های رسانه‌های برزیلی حاکی است تیم ملی این کشور بعد از دیدار امشب مقابل کامرون که آخرین بازی سلسائو در مرحله گروهی جام جهانی قطر خواهد بود شرایط نیمار را بار دیگر بررسی کرده و درباره سرنوشت او در ادامه این جام تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نیمار در اولین بازی برزیل در این تورنمنت مقابل صربستان از ناحیه قوزک پای راست آسیب دید و برزیلی‌ها اعلام کردند او دست‌کم تا پایان مرحله گروهی نمی‌تواند به میدان برود. برزیل در بازی امشب مقابل کامرون به جز نیمار دو مصدوم دیگر هم دارد و دانیلو، دفاع راست تیم، و الکس ساندرو، دفاع چپ سلسائو، هم این بازی را از دست داده‌اند.

1773985

کلبر خاویر، دستیار تیته سرمربی برزیل، دیروز در یک مصاحبه گفت:" بازیکنان مصدوم ما دارند بهتر می‌شوند. تمرکز ما در حال حاضر بازی با کامرون است و بعد روند تصمیم‌گیری درباره این بازیکنان را آغاز می‌کنیم. از حالا برنامه‌های تدارک دیده‌ایم تا برای بازگشت آنها به ترکیب تیم آماده باشیم".

دستیار تیته توضیح بیشتری درباره این برنامه نداد. پزشکان تیم ملی برزیل هم تا این لحظه برنامه زمان‌بندی مشخصی درباره زمان بازگشت نیمار اعلام نکرده‌اند. ولی رسانه‌ها در این کشور می‌گویند سرنوشت نیمار در ادامه جام جهانی بعد از بازی امشب مقابل کامرون با اعلام رسمی سلسائو مشخص خواهد شد.

امروز بعد از ظهر تصاویری از کمپ تیم ملی برزیل منتشر شد که نیمار را در حال انجام تمرینات اختصاصی با حضور پزشکان و فیزیوتراپهای سلسائو نشان می‌دهد. هواداران برزیل حالا بیش از پیش امیدوارند که ستاره تیم‌شان هر چه زودتر به ترکیب سلسائو برگردد.

17739861773987

دیدگاه‌ها