کد خبر : 1856959 | 11 آذر 1401 ساعت 21:30 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

این چند دقیقه تمام نمی‌شدند؛

از الجنوب تا اجوکیشن: لحظات مرگ و زندگی کره‌ایها

پس از انجام ماموریت بزرگ توسط کره‌ایها در استادیوم اجوکیشن سیتی آنها همچنان باید چند دقیقه دیگر انتظاری کشنده را سپری می‎‌کردند.

از الجنوب تا اجوکیشن: لحظات مرگ و زندگی کره‌ایها

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه اروگوئه خیلی زود کار خود را انجام داد و با دو گل آراسکوئتا در استادیوم الجنوب از غنا پیش افتاد اما در حالی که شاگردان دیگو آلونسو خودشان را در مرحله بعدی می‌دیدند و به خوبی غنا را تحت کنترل داشتند به یکباره اتفاقی غیرمنتظره در دیدار همزمان رخ داد و شاگردان پائولو بنتو در استادیوم الجنوب با درخشش سون و ضربه هوآنگ هی چان از پرتغال پیش افتادند.
در دیدار اروگوئه و غنا وقتی کره‌جنوبی در دقیقه 2+90 موفق به گلزنی شد بازی به دقیقه 85 رسیده بود و این تاخیر به این دلیل بود که نیمه اول دیدار اروگوئه با هشت دقیقه وقت اضافه همراه شده بود.

1774087
1774089


پس از پایان دیدار کره‌جنوبی که با انجام ماموریت بزرگ برابر پرتغال همراه شد، بازیکنان کره‌جنوبی و سایر اعضای این تیم وسط زمین ماندند و چند دقیقه پراسترس را از طریق تلفن همراه یکی از بازیکنان تیم به نظاره نشستند؛ این البته رفتاری همه‌گیر در استادیوم اجوکیشن سیتی شهر دوحه بود که روی سکوها نیز هواداران آن را انجام می‌دادند.
درنهایت و پس از سپری شدن چند دقیقه پرفشار و پراسترس سوت پایان مسابقه در استادیوم الجنوب با سوت سیبرت آلمانی به صدا درآمد و شاگردان بنتو به عنوان سومین تیم آسیایی پس از ژاپن و استرالیا برای دومین مرتبه به مرحله حذفی مهم ترین تورنمنت جهان راه پیدا کردند.

1774088
1774090
لحظه سوت پایان دیدار اروگوئه و غنا و قطعی شدن صعود کره‌جنوبی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر.

دیدگاه‌ها