کد خبر : 1856962 | 11 آذر 1401 ساعت 21:38 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

آلونسو: امکان صعود از اروگوئه گرفته شد

دیه‌گو آلونسو، سرمربی اروگوئه، بعد از حذف تیمش از جام جهانی قطر گفت طعم تلخ حذف شدن از این جام تا مدتها اروگوئه را آزار خواهد داد.

آلونسو: امکان صعود از اروگوئه گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، اروگوئه امشب در سومین بازی خود در مرحله گروهی موفق شد غنا را 2-0 شکست بدهد ولی پیروزی 2-1 کره جنوبی مقابل پرتغال باعث شد شاگردان دیه‌گو آلونسو حذف شده و نتوانند به مرحله یک‌هشتم صعود کنند.

دیه‌گو آلونسو، سرمربی اروگوئه، در پایان بازی اشاراتی داشت به اینکه امکان صعود از تیمش گرفته شده است. به نظر می‌رسد او به صورت تلویحی پرتغال را محکوم می‌کند که در مقابل کره برای پیروزی تلاش نکرده و عامل حذف اروگوئه شده است.

او در بخشی جنجالی از مصاحبه‌اش در پایان بازی گفت:" ما هر چه در توان‌مان بود کردیم تا صعود کنیم. صعودی که از ما گرفته شد. ولی فوتبال همین است".

1774101

آلونسو در مصاحبه خود با خبرنگاران در پایان بازی گفت:

امکان صعود از اروگوئه گرفته شد
ما هر چه در توان‌مان بود کردیم تا صعود کنیم. صعودی که از ما گرفته شد. ولی فوتبال همین است. این جام را با طعمی تلخ در دهان‌مان ترک می‌کنیم.

انتقاد از داوری بازی اروگوئه- پرتغال
ما در بازی قبلی نتوانستیم امتیاز بگیریم. ولی به صورت رسمی به فیفا گفته‌ایم که گل دوم پرتغال پنالتی نبود و داور اشتباه کرد. نمی‌خواهم در چنین شرایطی بهانه بیاورم. ولی من نمی‌توانم از بازیکنانم انتقاد کنم. آنها با تمام وجود تلاش کردند.

دیدگاه‌ها