کد خبر : 1856963 | 11 آذر 1401 ساعت 21:54 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

سانتوس: شکست برابر کره زنگ خطر خوبی بود

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، می‌گوید شکست برابر کره جنوبی زنگ خطری برای تیمش بوده است.

سانتوس: شکست برابر کره زنگ خطر خوبی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این باخت مانع از صعود پرتغال به مرحله یک هشتم جام جهانی نشد اما کره جنوبی به لطف کسب سه امتیاز این بازی و با گل زده بیشتر نسبت به تیم ملی اروگوئه توانست به مرحله حذفی جام جهانی 2022 صعود کند. 
فرناندو سانتوس در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت:« من می‌دانستم که کره بازیکنان با کیفیت بسیاری دارد. آنها بسیار تلاش کردند و بازیکنان این تیم همیشه در جریان بازی حضور داشتند. ما فرصتی برای بازیابی نداشتیم و باید با همان فشار و شدت به بازی این تیم واکنش نشان می‌دادیم. عملکرد خوبی داشتیم. کره در تمام طول بازی سعی کرد پا به پای ما حرکت کند اما ما سازماندهی خوبی داشتیم و بارها تلاش‌های کره را بی‌نتیجه گذاشتیم. در نیمه اول با وجود این که خطراتی روی دروازه ما ایجاد شد اما بهتر بودیم و موقعیت‌هایی را نیز ایجاد کردیم. در نهایت هم گل بدی خوردیم، هرچند این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد.»

1771758


او درباره شرایط تیمش در نیمه دوم اظهار داشت:« من در نیمه دوم به بازیکنانم گفتم که باید با شدت بیشتری در زمین حضور داشته باشند و کاری که در 20 دقیقه ابتدایی انجام دادند را تکرار کنند تا بتوانند کره را در جریان بازی بی‌اثر کنند. ما تلاش کردیم اما سازماندهی تیمی را از دست داده بودیم، توپ را از دست دادیم و کره بازی را باز کرد. ما تمرکزمان را از دست داده بودیم و در نهایت روی ضدحمله گل خوردیم. این اتفاق نباید دوباره تکرار شود.»
سرمربی تیم ملی پرتغال با ابراز ناراحتی از این شکست اضافه کرد:« ما بسیار ناراحت هستیم چون می‌خواستیم مرحله گروهی را با پیروزی و یک بازی خوب به پایان ببریم تا اعتماد به نفس تیم بالا برود. اعتماد به نفس تیم با یک بازی از بین نخواهد رفت اما این هشداری جدی برای ما بود. اگر این شکست را به چشم هشدار ببینیم، اتفاق مثبتی است.»
 

دیدگاه‌ها