کد خبر : 1856967 | 11 آذر 1401 ساعت 22:07 | 161.6K بازدید | 8 دیدگاه

فریاد بازیکن کره بر سر رونالدو: برو بیرون دیگه!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در هنگام تعویض با یکی از بازیکنان کره جنوبی درگیر شد.

فریاد بازیکن کره بر سر رونالدو: برو بیرون دیگه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.
صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر پیش از این قطعی شده بود اما این شکست باعث شد که کره جنوبی به جای اروگوئه راهی مرحله بعدی شود. 
رونالدو در این بازی نیز از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت اما نتوانست عملکردی که انتظارش را داشت به نمایش بگذارد و در گلزنی برای تیمش نیز ناکام بود. 
فرناندو سانتوس در دقیقه 65 تصمیم به تعویض این بازیکن گرفت و اتفاقاتی در این لحظات رخ داد که باعث شد تعدادی از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان این تصور را داشته باشند که او به علت خروجش از زمین از کادر فنی پرتغال ناراحت است اما حالا مشخص شده که ماجرا چیز دیگری بوده است. 

1774142


سانتوس در توضیح این اتفاق در نشست خبری پس از بازی گفت:« رونالدو به این علت که بازیکن کره به او تذکر داد زودتر از زمین بازی خارج شود عصبانی شد. من فکر می‌کردم همه این صحنه را دیدند. حتی په‌په هم پس از آن رفت تا با آن بازیکن صحبت کند چون او به رونالدو توهین کرد. پاسخ کریستیانو به آن بازیکن بود.»
سرمربی تیم ملی پرتغال با اشاره به این که رونالدو مشکلی برای تعویض نداشت اضافه کرد:« من تردیدی در این باره ندارم. صحبت رونالدو با او را شنیدم. او به بازیکن کره‌ای پاسخ داد. او کاملا مسئله تعویض را درک کرد ولی وقتی صدای بازیکن کره را شنید که می‌گفت باید زودتر از زمین بیرون برود‌ به او گفت که ظاهرا برای این که زودتر زمین را ترک کند عجله دارد!»
 

دیدگاه‌ها