کد خبر : 1857005 | 12 آذر 1401 ساعت 08:30 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

آرنولد: راشفورد می‌تواند باعث قهرمانی انگلیس شود

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، عملکرد مارکوس راشفورد، مهاجم یونایتد، در رقابت‌های جام جهانی را تحسین کرد.

آرنولد: راشفورد می‌تواند باعث قهرمانی انگلیس شود

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد با زدن دو گل زیبا مقابل ولز در آخرین بازی مرحله گروهی انگلیس، اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده است. گل اول او با یک کاشته  خیره کننده به ثمر رسید که اولین گل جام جهانی قطر با ضربه ایستگاهی مستقیم بود و گل دوم هم روی یک حرکت انفرادی درخشان بود.
راشفورد تورنومنت را به عنوان بازیکن تعویضی آغاز کرد و در برابر تیم ملی ایران نیز با یک سرتوپ و ضربه بغل پا، اولین گلش در رقابت های جام جهانی را به ثمر رساند. 
این مهاجم 25 ساله تا اینجای کار در صدر جدول بهترین گلزنان جام جهانی قرار دارد و بسیاری انتظار دارند که او در دیدار اتگلیس مقابل سنگال در مرحله یک هشتم نهایی از ابتدا به میدان رود.

درخشش مهاجم منچستریونایتد باعث شد تا ترنت الکساندر آرنولد که در تیم ملی با او حضور دارد، طی مصاحبه ای از هموطنش تقدیر کرده و فرم فعلی او را تحسین کند.

1774279

آرنولد در مصاحبه با تاک اسپورت گفت:" وقتی او وارد زمین می شود، از سرعت خود نهایت استفاده را می کند. او از سرعت خود برای به عقب نشاندن و حمله به حریفان استفاده می کند. او بازیکنی ماهر است و به راحتی می تواند گل بزند. راشفورد بازیکنی است که شما به عنوان مدافع نمی خواهید در مقابل آن بازی کنید چون همیشه نگران این هستید که قرار است چه کاری انجام دهد؟ قرار است گل بزند یا موقعیت خلق کند؟

آرنولد در ادامه صحبت هایش گفت:" وقتی او را در تیم خود دارید، می دانید که مدافعان حریف به چه چیزی فکر می کنند. او بازیکن برجسته ای است. بنظرم راشفورد دست کم گرفته شده است. او بازیکنی است که می‌تواند باعث پیروزی در بازی‌های باشگاهی و ملی شود. او قبلاً این را ثابت کرده است و من مطمئن هستم که این عملکرد را ادامه خواهد داد. راشفورد کسی است که می تواند به ما کمک کند تا در این تورنمنت قهرمان شویم."

1774280

دیدگاه‌ها