کد خبر : 1857007 | 12 آذر 1401 ساعت 08:37 | 21.2K بازدید | 3 دیدگاه

کاگپو امشب بزند صد را به تنهایی صاحب می‌شود

پایان مرحله گروهی جام جهانی با 5 آقای گل

بهترین گلزنان مرحله گروهی جام جهانی 2022 هر کدام سه گل به ثمر رسانده اند.

پایان مرحله گروهی جام جهانی با 5 آقای گل

به گزارش "ورزش سه"، دور گروهی جام جهانی 2022 قطر با معرفی تیم های صعود کننده به مرحله حذفی به پایان رسید. مرحله یک هشتم نهایی مسابقات از امروز آغاز می شود و هلند – امریکا، دیدار آغازین خواهند بود؛ در این دیدار گاکپو از هلند می تواند با گلزنی مقابل امریکا به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان تورنمنت قرار بگیرد.

در جدول برترین گلزنان جام جهانی تا پایان مرحله گروهی، پنج بازیکن به صورت مشترک رتبه نخست را به خود اختصاص داده اند. در بین این بازیکنان فقط انر والنسیا از اکوادور است که با توجه به حذف تیمش، فرصتی برای بیشتر کردن گل‌های خود ندارد و به مرور شاهد نزول او در جدول خواهیم بود.

کودی گاکپور (هلند)، آلوارو موراتا (اسپانیا)، کیلیان امباپه (فرانسه) و مارکوس رشفورد (انگلیس) چهار بازیکن سه گله دیگر جام جهانی 2022 تا پایان دور گروهی هستند. این بازیکنان برخلاف مهاجم اکوادور، شانس این را دارند تا با افزایش شمار گل‌های خود برای آقای گلی تلاش کنند؛ البته اگر تیم های آنها نیز با صعود به مراحل بالاتر، شرایط را برای گلزنی آقای گل ها فراهم کنند.

1774291
کاگپو اگر امشب مقابل امریکا گل بزند، به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان جام جهانی خواهد شد. هر سه رقیب دیگر او در روزهای آتی بازی خواهند کرد.

در جدول بهترین پاسورهای دور گروهی جام هم هری کین با 3 پاس گل، به تنهایی در صدر حضور دارد و بعد از او چند بازیکن با دو پاس گل را می بینیم که مطرح ترین آنها جوری آلبا (اسپانیا) وینی جونیور (برزیل) و ایوان پریشیچ (کرواسی) است.

1774289
کاپیتان تیم ملی انگلیس با وجود اینکه در گلزنی موفق نبوده ولی با سه پاس گل، بهترین پاسور دور گروهی جام جهانی لقب گرفت.

دیدگاه‌ها