کد خبر : 1857008 | 12 آذر 1401 ساعت 08:40 | 17.2K بازدید | 2 دیدگاه

تنها پنج تیم از این دور جان سالم به در بردند

پایان دور گروهی جام جهانی با اتفاق ویژه

هیچ یک از 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی موفق به پیروزی در هر سه بازی خود نشده اند.

پایان دور گروهی جام جهانی با اتفاق ویژه

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از امشب آغاز می شود. جمع تیم های حاضر در این مرحله، شب گذشته با برگزاری بازی‌های پایانی مرحله گروهی مشخص شد. در پایان این مرحله، هیچ کدام از تیم‌های صعود کننده با امتیاز کامل به دور نهایی صعود نکردند.

حتی قدرتمندترین تیم‌های جام و آنهایی که برای قهرمانی راهی قطر شده اند نیز نتوانستند هر سه بازی مرحله گروهی را با برد پشت سر بگذارند. البته در جامی که عربستان از سد آرژانتین گذشت، اسپانیا و آلمان مغلوب ژاپن شدند و مراکش توانست بلژیک را شکست دهد، چنین اتفاقی خیلی هم عجیب نیست.

برزیل آخرین تیمی بود که انتظار می رفت با 9 امتیاز کامل از مرحله گروهی خارج شود ولی با شکست مقابل کامرون همه چیز خراب شد. حداکثر امتیاز کسب شده توسط سرگروه‌های این دوره، 7 امتیاز است که مراکش، انگلیس و هلند موفق به کسب آن شده اند.

تنها 5 تیم از بین 32 تیم حاضر در قطر، هنوز شکستی متحمل نشده اند. آمریکا و هلند دو تیم از این پنج تیم هستند که امشب در مرحله هشتم نهایی باهم دیدار می کنند؛ به این ترتیب یکی از دو تیم محکوم به از دست دادن این رکورد خواهد بود. انگلیس، مراکش و کرواسی سه تیم دیگر بدون شکست در مرحله یک هشتم نهایی هستند.

1774292
1774294
1774295
بعد از جام جهانی 1994، این اولین جامی است که هیچ تیمی موفق به کسب پیروزی در هر سه دیدار دور گروهی خود نمی شود.
1774296

دیدگاه‌ها