کد خبر : 1857013 | 12 آذر 1401 ساعت 09:17 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

بنرهای تماشایی برزیل در قطر: زود خوب شو، پله!

هواداران برزیل شب گذشته بنرهای بزرگ و تماشایی را برای حمایت از پله، اسطوره فوتبال این کشور، به ورزشگاه برده بودند.

بنرهای تماشایی برزیل در قطر: زود خوب شو، پله!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کامرون رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه مشکلی در صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر ایجاد نکرد چون آنها پیش از این حضورشان در این مرحله را قطعی کرده بودند اما در نهایت باعث شد که رکورد بازی‌های بدون شکست آنها بشکند. 
این بازی تحت تاثیر اتفاقی بود که در روزهای اخیر برای پله رخ داده بود و هواداران تیم ملی برزیل سعی کردند هرکدام به نوعی علاقه‌شان به این اسطوره فوتبال کشورشان را ابراز کنند. 
پیش از این رسانه‌های برزیلی خبر داده بودند که بیماری سرطان پله شدت گرفته و به همین دلیل در بیمارستانی بستری شده است. هرچند، او با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که صرفا برای آزمایش‌های سالانه راهی بیمارستان شده است و مشکل خاصی ندارد. 

1774311

هواداران سلسائو نیز با تهیه کردن بنری غول آسا و تماشایی سعی کردند علاقه‌شان به او را نشان دهند و برای او آرزوی سلامتی کنند. یکی از این بنرها به شکل پیراهن و با الگوی پیراهن سال‌های دور برزیل بود که پله به تن می‌کرد و روی بنر دیگری به همان ابعاد که کنار آن قرار داشت نوشته شده بود:« زود خوب شو، پله!»

 

 

دیدگاه‌ها