کد خبر : 1857024 | 12 آذر 1401 ساعت 10:20 | 15.4K بازدید | 6 دیدگاه

استراماچونی تا پایان جام جهانی در قطر

آندره استراماچونی که به عنوان مفسر یکی از شبکه های تلویزیونی به قطر سفر کرده است تا پایان جام جهانی در شهر دوحه می ماند.

استراماچونی تا پایان جام جهانی در قطر

به گزارش "ورزش سه"، حضور یکی از دستیاران این مربی در کادر فنی تراکتور موجب شده تا شائبه حضور این مربی در تیم تراکتور شکل بگیرد در حالی که این مربی ایتالیایی و باشگاه تراکتور تاکنون اظهار نظری در مورد همکاری با هم نداشته اند.

قربان بردیف سرمربی تیم تراکتور در هفته های سپری شده از مسابقات به تازگی از سمت خود استعفاء کرده است. او به روسیه برگشته تا هدایت تیم سوچی را در ادامه مسابقات لیگ برتر روسیه برعهده بگیرد. باشگاه تراکتور هم برای از سر گیری تمرینات، محمد نصرتی را به عنوان مربی به خدمت گرفته و در تلاش است سرمربی جدید این تیم را هر چه زودتر معرفی کند.

اگر قرار به حضور سرمربی سابق استقلال در تراکتور باشد او تا پایان جام جهانی در دوحه ماندگار است و بعد از این مسابقات هدایت تراکتور را برعهده خواهد گرفت. او بعد از جدایی از جمع آبی پوشان به تیم الغرافه رفت و بعد از یک فصل و اندی کار با این تیم قطری در لیگ ستارگان به تازگی از این تیم جدا شده است.

استراماچونی در تحلیل هایی که از گروه B جام جهانی داشت، تیم های انگلیس و ایران را گزینه های اصلی صعود به مرحله حذفی معرفی کرد اما در نهایت آمریکا به جای ایران به دور بعدی مسابقات راه یافت.

دیدگاه‌ها