کد خبر : 1860181 | 28 آذر 1401 ساعت 20:08 | 22.4K بازدید | 10 دیدگاه

استراماچونی: تعویض‌های اسکالونی به نفع آرژانتین بود

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، در یک مصاحبه درباره فینال جام جهانی قطر صحبت کرده و می‌گوید ورود لائوتارو مارتینز و پائولو دیبالا به زمین به نفع آرژانتین تمام شد.

استراماچونی: تعویض‌های اسکالونی به نفع آرژانتین بود

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال که در فوتبال ایتالیا هم سابقه هدایت اینتر را دارد، در یک مصاحبه درباره فینال دیشب جام جهانی قطر صحبت کرد و با حمایت از تعویض‌های لیونل اسکالونی، که انتقادهای زیادی به دنبال داشت، گفت ورود لائوتارو مارتینز و پائولو دیبالا به زمین به نفع آرژانتین تمام شد.

استراماچونی در مصاحبه‌ای با رادیو Anch’Io Lo Sport ایتالیا گفت از اینکه شاهد حضور دو ستاره آرژانتینی شاغل در فوتبال ایتالیا، لائوتارو و دیبالا، در بزرگترین بازی دنیای فوتبال بوده خوشحال است.

حضور لائوتارو در فینال دیشب برای اینتر و هوادارانش از جمله استراماچونی اتفاق مهمی بود. نراتزوری به این ترتیب موفق شد رکورد فوق‌العاده خود در فینال جام جهانی را ادامه بدهد. اینتر از سال 1982 تا امروز در همه فینال‌های جام جهانی حداقل یک بازیکن داشته است.

1783029

استراماچونی در مصاحبه خود گفت:" خیلی خوب شد که شاهد حضور سری آ در فینال جام جهانی بودیم هر چند دقایقش کم بود ولی همین هم باارزش بود. حضور آنها به نفع آرژانتین تمام شد. سری آ به این حضور نیاز داشت".

استراماچونی همچنین درباره یوشکو گواردیول، پدیده کرواسی در جام جهانی، که گفته می‌شود اینتر به دنبال جذب او است صحبت کرد. سرمربی سابق اینتر و استقلال گفت:" دیدن گواردیول در فوتبال ایتالیا عالی است. ولی با توجه به دستمزدی که بعد از درخشش در قطر، او انتظار دارد بعید می‌دانم شاهد این اتفاق باشیم".

سرمربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش و بازگشت احتمالی به فوتبال از پاسخ صریح طفره رفت و گفت:" آینده من؟ در حال حاضر به همراه خانواده در رم هستم و برای تعطیلات کریسمس آماده می‌شوم. از این جام جهانی لذت بردم و حالا به رم آمده‌ام تا پدر و مادرم را ببینم".

دیدگاه‌ها