کد خبر : 1857071 | 12 آذر 1401 ساعت 13:49 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ الخلیفی به شایعات: خریدی در ژانویه نداریم

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، اعلام کرد که این باشگاه قصد ندارد بازیکنی را در ماه ژانویه به تیمش اضافه کند.

پاسخ الخلیفی به شایعات: خریدی در ژانویه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب ستاره‌های جوان در جام جهانی شنیده می‌شود. 
بسیاری حتی مدعی شده بودند که کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنانی است که ممکن است پی اس جی برای جذب او و استفاده از این ستاره پرتغالی در کنار لیونل مسی اقدام کند. 
نام بسیاری دیگر از بازیکنان حاضر در قطر نیز در کنار نام پاری سن ژرمن به گوش رسیده است و رسانه‌ها از علاقه این باشگاه به جذب یک مدافع جدید نیز خبر داده بودند. 
با این حال، الخلیفی تمامی این شایعات را رد کرده و مدعی شده است که از تیمش به اندازه کافی راضی است و نیازی به ایجاد تغییر در نیمه راه در این تیم نمی‌بیند. 

1718278

این مالک قطری پی اس جی در گفتگو با روزنامه فرانسوی اکیپ اظهار داشت:« باید ببینیم چه پیش خواهد اما من فکر نمی‌کنم که ما خریدی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی داشته باشیم. ما به بازیکن جدیدی نیاز نداریم. باید همین تیم را حفظ کنیم. من فکر می‌کنم ما روحیه تیمی خوبی پیدا کردیم و همه در کنار هم از شرایط خوبی برخوردار هستیم.»
بسیاری امیدوار بودند که پی اس جی پیشنهادی برای جذب رونالدو ارائه کند تا دنیای فوتبال شاهد بازی دو نفر از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال در کنار یکدیگر باشد اما به نظر نمی‌رسد که این آرزو محقق شود. 

دیدگاه‌ها