کد خبر : 1857123 | 12 آذر 1401 ساعت 17:10 | 8.7K بازدید | 11 دیدگاه

برابر فرانسه متفاوت خواهیم بود

مربی لهستان: آن‌هایی که دفاع بلد نبودند، حذف شدند!

چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، ضمن دفاع از سبک بازی دفاعی تیمش گفت که تنها راه صعود به یک هشتم نهایی همین تاکتیک بود.

مربی لهستان: آن‌هایی که دفاع بلد نبودند، حذف شدند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان که پس از آرژانتین در گروه خودش دوم شد و به یک هشتم نهایی رسید، فردا باید در این مرحله به مصاف فرانسه برود.

1774519

 چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، در نشست خبری این بازی گفت:«در مرحله گروهی خوب دفاع کردیم و به عنوان پاداش، فردا مقابل فرانسه بازی می‌کنیم. فردا تیم ما متفاوت از قبل بازی خواهد کرد.»

میخنیویچ بارها اتهامات مربوط به سبک بازی ضعیف تیم را رد کرده است. او با اشاره به حذف تیم های آلمان، دانمارک و بلژیک گفت:«آنهایی که دفاعی بازی نکردند، الان در خانه هستند. این تاکتیک ما برای صعود از گروه بود. در بازی مقابل عربستان ما در خط حمله کاملاً موفق کار کردیم. در دیدار با آرژانتین، حریف به ما اجازه این کار را نداد. تنها نکته مهم، امتیاز و جایگاه شما در جدول است و ما هم صعود کردیم. من به بقیه چیزها توجه نمی کنم.» 

بازی برابر فرانسه:«شما باید از اشتباهات حریف خود استفاده کنید، اما اگر به آنها فشار نیاوریم، فرانسوی ها مرتکب اشتباه نخواهند شد. این بازی با بازی های قبلی ما کاملا متفاوت خواهد بود. ما باید نسبت به سه بازی دور گروهی متفاوت بازی کنیم. فرانسه تیم بسیار خوبی است ولی ما هراسی از آنها نداریم.»

1774522

میخنیویچ در مورد انتقادات گفت:«من به انتقادات عادت دارم. البته قبلاً هم با انتقادات سر و کار داشتم، اما شاید نه به این اندازه. تیم ملی فضایی متفاوت دارد و با وجود انتقادات، افتخار می کنم مربی تیم ملی کشورم هستم. در سطح ملی باید موفق باشید. جام جهانی هر چهار سال یک بار برگزار می شود و باید برنامه ریزی شما درست باشد. ما می دانستیم که برای صعود به یک هشتم نهایی مهمتر از هر چیز خوب دفاع کردن است. پاداش‌مان را نیز گرفتیم و فردا باید برابر فرانسه بازی کنیم. اگر کار به پنالتی بکشد، فوق العاده خواهد شد. ما روی پنالتی ها کار کرده‌ایم. پیروزی برابر فرانسه حس شگفت انگیزی خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها