کد خبر : 1857126 | 12 آذر 1401 ساعت 17:17 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگ: قرار بود پول بدهند اما...

دلیل عدم برگزاری تمرینات مس از زبان بازیکن این تیم

شروین بزرگ دلیل عدم حضور بازیکنان مس کرمان را مسائل مالی عنوان کرد.

دلیل عدم برگزاری تمرینات مس از زبان بازیکن این تیم

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که توانست پس از چندین سال دوری، برای این فصل از لیگ برتر دوباره در رقابت‌ها حاضر باشد، در یازده هفته ابتدایی لیگ توانست 9 امتیاز کسب کند و به دنبال این است تا با شروع مسابقات لیگ امتیازات لازم را جمع کرده و از منطقه سقوط فرار کند. این در حالی است که این روزها خبرهایی مبنی بر عدم حضور بازیکنان این تیم نیز مخابره شده است. شروین بزرگ در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: چند روزی است که همه بچه‌ها تصمیم گرفته‌اند تمرین نکنند. علتش این است که باشگاه باید به بازیکنان سال گذشته که تیم را بالا آورده‌اند پاداش صعود پرداخت می‌کرد و بخشی از مطالبات بازیکنان جدید را نیز به حسابشان واریز می‌کرد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. حالا می‌گویند که قرار شده تا نیم فصل طی یک نامه کتبی مطالبات را پرداخت کنند.

او درباره وضعیت تیم مس کرمان برای ادامه مسابقات گفت: یکی دو بازیکن خارجی خوب جذب کرده‌ایم که می‌توانند در ادامه مسابقات به تیم کمک کنند. چهار بازی تا نیم فصل داریم که انشاءالله می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. البته تیم نیاز به تقویت دارد و قرار است چند بازیکن جدید به ما اضافه شود.

مهاجم مس در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر روند تمرینات فعلی این تیم گفت: از امروز تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم. تعطیلات لیگ به آمادگی ما کمک کرد تا بچه‌ها بیشتر و بهتر با یکدیگر هماهنگ شوند. امیدوارم با تلاش بچه‌ها و کادر فنی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها