کد خبر : 1857132 | 12 آذر 1401 ساعت 17:39 | 29.7K بازدید | 3 دیدگاه

ریگوبرت سانگ با وینفرد شفر مساوی شد

هم به عنوان مربی و هم بازیکن: او کابوس برزیل است!

ریگوبرت سانگ که پیش از این برزیل را به عنوان بازیکن شکست داده بود، این کار را در کسوت مربی نیز تکرار کرد.

هم به عنوان مربی و هم بازیکن: او کابوس برزیل است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کامرون در شرایطی که نیازمند تساوی صربستان و سوئیس در بازی همزمان بود، می توانست با پیروزی برابر برزیل راهی دور بعد شود. سخت ترین گزاره ممکن انجام شد و شیرهای رام نشدنی از سد سلسائو گذشتند ولی پیروزی سوئیس بر حریف خود، باعث شد تا کامرون از دور رقابت ها کنار رود.

با این وجود، پیروزی کامرون برابر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی، باعث تمجیدهای فراوانی از تیم جوان ریگوبرت سانگ شد. سرمربی 46 ساله کامرون که سابقه انجام 137 بازی ملی را در کارنامه دارد، پیش از این نیز در کسوت بازیکن، چند باری برابر برزیل به میدان رفته بود.

1774538

او سابقه تقابل با سلسائو را در جام جهانی 1994 و جام کنفدراسیون های 2001 را نیز داشت اما نقطه اوج تقابل های دو طرف، به جام کنفدراسیون ها در سال 2003 بازمی‌گردد. جایی که کامرون توانست در ورزشگاه استاد دو فرانس شهر پاریس، با یک گل از سد برزیل عبور کند.

1774539

در آن مسابقه، کامرون به لطف تک گل ساموئل اتوئو در دقیقه 83 از سد برزیل عبور کرد. ریگوبرت سانگ یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی کامرون بود که چهره ای آشنا هدایت آن را برعهده داشت. وینفرد شفر آلمانی که در لیگ هفدهم و هجدهم هدایت استقلال را برعهده داشت، در آن مسابقات سرمربی کامرون بود.

1774537

سانگ در آن دوره توانست با کامرون به دیدار فینال نیز صعود کند اما در وقت های اضافه برابر فرانسه تن به شکست دادند. آن دوره از مسابقات که کامرون به همراه شفر و سانگ از سد برزیل گذشتند، همان دوره ای بود که مارک ویوین فوئه، بازیکن فقید کامرونی ها، در دیدار نیمه نهایی برابر کلمبیا و در وسط زمین، جان خود را از دست داد.

1774536

آن مسابقه، تنها پیروزی کامرون در 6 تقابل برابر برزیل بود. شب گذشته، شیرهای رام نشدنی این بار با هدایت ریگوبرت سانگ موفق به تکرار یک برد بزرگ شدند. سانگی که در تنها برتری مقابل سلسائو به عنوان بازیکن ایفای نقش کرده بود، این بار در قامت سرمربی هم موفق به تکرار آن پیروزی شد.

دیدگاه‌ها