کد خبر : 1857134 | 12 آذر 1401 ساعت 18:01 | 25.3K بازدید | 14 دیدگاه

گواردیولا باید چند بار از سیتی اخراج می‌شد!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، با طعنه در مورد سیاست های این باشگاه حرف زده است.

گواردیولا باید چند بار از سیتی اخراج می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو در فصل تابستان و پس از تنها 17 ماه حضور در پاریس، نیمکت پاری سن ژرمن را ترک کرده و از این باشگاه جدا شد. با وجود کسب عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید مغلوب شد و از همان شب مشخص بود کار این سرمربی آرژانتینی تمام شده است. حالا پوچتینو به طعنه مدعی شد ناکامی در لیگ قهرمانان برای دیگر تیم پولدار یعنی منچسترسیتی نیز رخ می دهد، اما آنها پپ گواردیولا را اخراج نمی کنند.

مائوریسیو پوچتینو گفت: اگر من باشگاه پاری سن ژرمن را به خاطر عدم کسب موفقیت در فتح لیگ قهرمانان اروپا ترک کردم، پس پپ گواردیولا باید هفت یا هشت بار از روی نیمکت منچسترسیتی اخراج می شد. اینها واقعیت‌های متفاوتی هستند که وجود دارند.

1774552

درخشش سون هیونگ مین در جام جهانی؟ وقتی هدایت باشگاه ساوتهمپتون را بر عهده گرفتم، با پل میچل، مدیر ورزشی این باشگاه تلاش کردیم که سون هیونگ مین را در آن مقطع به خدمت بگیریم. ما با خود این بازیکن، پدر و مدیر برنامه اش قرار گذاشته و آشنا شدیم. البته این انتقال در آن مقطع برای سون هیونگ مین غیرممکن بود، زیرا او هنوز واقعا جوان بود و می خواست همچنان به بازی در بوندسلیگا برای چند فصل دیگر ادامه دهد و برای همین نتوانستیم سون را جذب کنیم. در ادامه این بازیکن به جای ساوتهمپتون به لورکوزن رفت. اما زمانی که من با تاتنهام توافق کرده و هدایت این باشگاه را بر عهده گرفتم، یکی از اولین کارهایی که انجام دادیم این بود که برای خرید سون هیونگ مین اقدام کنیم."

دیدگاه‌ها