کد خبر : 1857136 | 12 آذر 1401 ساعت 18:13 | 44.5K بازدید | 11 دیدگاه

تساوی پرگل پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین

بعد از شکست یک نیمه‌ای سرخپوشان، شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه دوم بازی را با تساوی در استادیوم شهیدکاظمی خاتمه دادند.

تساوی پرگل پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در نیمه اول دیدار مقابل صدرنشین لیگ دسته اول غافلگیر شد و با دریافت دو گل راهی رختکن شد، در نیمه دوم توانست نتیجه را تغییر دهد و بازی را در استادیوم خانگی‌اش با تساوی خاتمه دهد.

در این بازی که نفرات ملی‌پوش پرسپولیس و همچنین کمال کامیابی نیا با استراحت از سوی یحیی گل محمدی مواجه شده بودند و به میدان نرفتند، سرخپوشان در نیمه اول با دو گلی که رحمان جعفری آقای گل شمس آذر به ثمر رساند، شکست خوردند.

در نیمه دوم اما این تیم موفق شد نتیجه را تغییر دهد و با تغییراتی که یحیی گل محمدی در ترکیب تیمش داد دو گل جبران شد. در نیمه دوم، یحیی گل محمدی از گلر تیم امید در ترکیب اصلی سود برد و همچنین حامد پاکدل، وحدت حنانوف، دانیال اسماعیلی فر، یورگن لوکادیا، سینا اسدبیگی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی از دیگر تغییرات این تیم برای این نیمه بودند.

1774557

در نیمه اول نیز پرسپولیس از احمد گوهری، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، امید عالیشاه، مهدی عبدی، شیخ دیاباته، محمد عمری و سروش رفیعی و چند بازیکن تیم پایه خود برابر حریف سود برده بود.

نیمه دوم اما پرسپولیس موفق شد با تحت فشار گذاشتن حریف، خیلی زود به گل اول خود دست یابد. امیرحسین نوری بازیکن تیم رده جوانان پرسپولیس با حرکتی جالب توجه توانست گل اول سرخپوشان را به نام خود کند. در ادامه نیز شمس آذر نتوانست از برتری خود استفاده کرده و دیگر بازیکن جوان پرسپولیس (علیرضا خدادادی) گل تساوی را به ثمر رساند.

1774555

صادق بوصبیحه هافبک جنوبی شمس آذر در این بازی در برخورد شدیدی که با امید عالیشاه داشت، از زمین بازی با برانکارد خارج شد. این بازی که با برخورد فیزیکی دو تیم همراه بود، چند مصدومیت جزئی هم در پی داشت.

نکته جالب توجه اینکه شمس آذر نیز در 20 دقیقه پایانی بیشتر از نفرات جوان خود در تقابل با پرسپولیس بهره برد اما جوانان پرسپولیس با اعتمادی که از یحیی گل محمدی دریافت کرده بودند، نمایش بهتری از خود به جا گذاشتند و در نهایت روی هر دو گل تیم تاثیرگذار ظاهر شدند و بازی را به تساوی کشاندند.

دیدگاه‌ها