کد خبر : 1857141 | 12 آذر 1401 ساعت 18:38 | 8.4K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش هاورتز به حذف آلمان: درد ملت را حس می‌کنیم

کای هاورتز با انتشار متنی در صفحات اجتماعی خود به حذف تلخ آلمان از جام جهانی واکنش نشان داد.

واکنش هاورتز به حذف آلمان: درد ملت را حس می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان پنجشنبه شب در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید اما با وجود کسب سه امتیاز این بازی از صعود به مرحله یک هشتم این مسابقات بازماند. پیروزی ژاپن در بازی همزمان برابر اسپانیا باعث شد که شاگردان هانسی فلیک شانس ادامه حضور در جام جهانی 2022 را از دست بدهند و وداعی ناباورانه با این رقابت‌ها داشته باشند. این اتفاق در حالی رخ داد که آنها در جام جهانی 2018 نیز با شرایط مشابهی روبرو شدند و حالا برای دومین دوره متوالی از رسیدن به مرحله حذفی بازماندند. 

1773687

یک روز پس از بازگشت از قطر، کای هاورتز که در بازی برابر کاستاریکا گل های دوم و سوم آلمان را زد، با انتشار متنی در اینستاگرام و توییتر خود به حذف از جام جهانی واکنش نشان داد:«برخی مواقع طول می کشد تا بفهمید چه چیزی باید بگویید. همه ما بسیار ناامید هستیم و احساسات بسیار متفاوت دیگری هم داریم. کنار آمدن با این اتفاق تلخ هفته ها طول می کشد. گاهی به اینکه ژاپن خیلی خوب بازی کرد (برابر اسپانیا)، توجه می کنید و گاهی به طرف دیگر قضیه و رنج می‌کشید. به همین دلیل فوتبال ورزش شگفت انگیزی است. ما درد ملت را حس می‌کنیم. ممنون بابت حمایت‌های همیشگی‌تان.»

هاورتز فرصت زیادی برای استراحت ندارد و به زودی باید به تمرینات چلسی برگردد. 27 دسامبر(24روز بعد) چلسی مقابل بورنموث در لیگ برتر انگلیس بازی دارد.

دیدگاه‌ها