کد خبر : 1857146 | 12 آذر 1401 ساعت 19:10 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی سنگال بازی با انگلیس را از دست داد؟

در کمال تعجب آلیو سیسه، سرمربی سنگال، امروز در نشست خبری سنتی پیش از دیدار مقابل انگلیس شرکت نکرد.

سرمربی سنگال بازی با انگلیس را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سنگال پیش از آغاز مسابقات جام جهانی دچار شوک بزرگی شده و بهترین بازیکن خود را از دست داد. سادیو مانه، مهاجم گلزن و باتجربه این تیم در لباس بایرن مونیخ دچار مصدومیت شدیدی شد و در نهایت و علیرغم تلاش فراوان، شانس حضور در این تورنمنت را از دست داد. اما علیرغم غیبت سادیو مانه نیز تیم ملی سنگال عملکرد خوبی در مرحله گروهی داشته و موفق شد بعد از تیم ملی هلند به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی صعود کند.

1767221

آنها فردا و در دیداری دشوار به مصاف تیم ملی انگلیس خواهند رفت، اما حالا و به شکل غیرمنتظره‌ای حضور آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال روی نیمکت این تیم در هاله ای از ابهام قرار داد. سیسه در تمرینات دو روز اخیر تیمش غایب بوده و البته رجیس بوگارت، دستیار اول او خبر از بهبود او برای دیدار فردا شب داده است. اما اگر این اتفاق رخ ندهد، کار تیم ملی سنگال برای گذر از سد انگلیس دشوارتر از قبل خواهد شد.

رجیس بوگارت گفت: "آلیو سیسه حس و حال خوبی ندارد و دو روز است که بیمار شده است. امیدواریم امشب دوباره این سرمربی را در زمین تمرینی تیم ملی سنگال ببینیم. اما قطعا آلیو سیسته فردا تحت هر شرایطی روی نیمکت تیم ملی سنگال برای بازی با انگلیس حضور پیدا کرده و خودش را به این دیدار خواهد رساند."

دیدگاه‌ها