کد خبر : 1857154 | 12 آذر 1401 ساعت 19:46 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

فیل فودن:

ساوت‌گیت برای انتخاب ترکیب ثابت سردرد گرفته است

فیل فودن، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، امیدوار است فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب ثابت این تیم داشته باشد.

ساوت‌گیت برای انتخاب ترکیب ثابت سردرد گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن در دو بازی اول تیم ملی انگلیس در جام جهانی فرصتی برای درخشش پیدا نکرد، اما حضور او در ترکیب ثابت سه شیرها برابر ولز با اولین گل ملی در جام جهانی همراه شد. حالا فیل فودن کار ساوت‌گیت برای انتخاب ترکیب ثابت را دشوار توصیف کرده و مدعی شد دیگر ستاره های خط حمله انگلیس نیز در این تورنمنت درخشان ظاهر شده اند.

فیل فودن گفت: "ناامید هستم که در بازی‌های بیشتری در ترکیب ثابت قرار نداشتم، اما این نیز بخشی از فوتبال است. من یک بازیکن در خدمت تیم هستم و وقتی فرصت‌ بازی برایم فراهم شود، سعی می کنم از آن استفاده کنم. من شاهد توجه زیاد رسانه ها نسبت به خودم برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بودم و اهمیت ندادن به این موضوع برایم سخت است.

1774617

اما رقابت زیادی در ترکیب تیم ملی انگلیس برای قرار گرفتن در بین 11 بازیکن وجود دارد. بوکایو ساکا خوب عمل کرده و در بازی اول گلزنی کرده است. مارکوس رشفورد نیز مقابل ایران و ولز دروازه را باز کرده و در کل خیلی خوب کار کرد. همه مهاجمان موفق به گلزنی شده و ارزش های خود را نشان داده اند.

بنابراین انتخاب ترکیب ثابت برای بازی بعدی برای گرت ساوت گیت دردسرساز شده و تبدیل به یک سردرد خواهد شد. من فکر می کنم من نیز از شانس لازم برای حضور در ترکیب ثابت برخوردارم و مقابل ولز خوب بازی کردم، اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. گلزنی برابر ولز قطعا یکی از بهترین حس های دوران حرفه‌ای من تا به اینجای کار و یک لحظه خاص بوده است."

دیدگاه‌ها