کد خبر : 1857281 | 13 آذر 1401 ساعت 14:10 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

تحت تاثیر آنها قرار گرفتم

ساوتگیت: سنگال غیبت سادیو مانه را حس نکرد

گرت ساوتگیت، مربی انگلیس، معتقد است سنگال به خوبی توانسته با غیبت سادیو مانه کنار بیاید و بازی سختی برابر این تیم پیش رو دارند.

ساوتگیت: سنگال غیبت سادیو مانه را حس نکرد

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم ملی انگلیس در یک هشتم نهایی جام جهانی باید به مصاف سنگال برود. انگلیس در گروهی که ایران، ولز و آمریکا حاضر بودند با کسب هفت امتیاز به عنوان تیم اول صعود کرد و یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شود.

1775051

گرت ساوتگیت، مربی انگلیس، در نشست خبری بازی با سنگال گفت:«واقعا تحت تاثیر سنگال قرار گرفته‌ام. آنها قهرمان آفریقا هستند و روحیه تیمی و اعتماد به نفس بالایی دارند. در سنگال بازیکنان فوق العاده خوبی بازی می کنند و می تواند برای هر تیمی دردسرساز شوند. آلیو سیسه در این تیم کار بزرگی انجام داده است. در دوره قبل بسیار بدشانس بودند که نتوانستند از گروه صعود کنند ولی این بار به شایستگی صعود کردند و به خوبی می دانیم که چه بازی سختی در انتظارمان است.»

ساوتگیت ادامه داد:«تعداد زیادی از بازیکنان سنگال در لیگ برتر یا لیگ چمپیونشیپ(سطح دوم فوتبال انگلیس) بازی می کنند و به خوبی با بازیکنان ما آشنا هستند. بازیکنان سنگالی که در چمپیونشیپ بازی می کنند نیز در سطح لیگ برتر هستند و قطعا شناخت بسیار خوبی از سبک بازی ما دارند. معتقدم خوش شانسیم که ستاره های سنگالی را در لیگ خودمان داریم.»

1764683

غیبت سادیو مانه در جام جهانی:«مانه بازیکنی باورنکردنی است و هر تیمی دوست دارد او را در اختیار داشته باشد. معتقدم سنگال به خوبی توانسته با غیبت مانه کنار بیاید و روحیه تیمی مثال زدنی‌ای دارند. غیبت مانه تاثیری در سطح دشواری بازی ندارد و باید مهیای بازی سختی باشیم. می خواهیم برنده شویم و برای ما مهم نیست که چه تیمی را پیش رو داریم.»

دیدگاه‌ها