کد خبر : 1857165 | 12 آذر 1401 ساعت 21:22 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای اسپورت

نیمار به کره نمی‌رسد: زودتر از فینال منتظرش نباشید

روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید با وجود صحبت‌های اخیر پزشک تیم ملی برزیل، نیمار به بازی مقابل کره در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی نمی‌رسد و زودترین زمان حضور او در میدان بازی فینال خواهد بود.

نیمار به کره نمی‌رسد: زودتر از فینال منتظرش نباشید

به گزارش "ورزش سه"، پزشک تیم ملی برزیل اخیرا در مصاحبه‌ای سعی کرد از شدت نگرانی هواداران برزیل بابت مصدومیت ستاره بزرگ این تیم، نیمار، بکاهد. او گفت در شرایط نیمار تغییرات مثبتی ایجاد شده و احتمال حضور او در بازی مقابل کره در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی بالا است.

اما روزنامه اسپورت چاپ اسپانیا به نقل از منابع نزدیک به تیم ملی برزیل می‌گوید بر خلاف صحبتهای پزشک برزیل شرایط مصدومیت نیمار جدی است و او قطعا در بازی کره حضور نخواهد داشت. اسپورت می‌گوید اگر برزیل تا فینال جام جهانی پیش برود آن مسابقه زودترین زمانی است که شاهد حضور این ستاره پاری سن ژرمن در میدان خواهیم بود.

1774676

این روزنامه می‌گوید پروتکل تیته در سلسائو این است که بازیکنی که قبل از یک مسابقه از 72 ساعت پیش از شروع بازی در تمرین‌ها شرکت نکرده باشد نمی‌تواند به میدان برود. نیمار درحالیکه حالا کمتر از 72 ساعت به شروع بازی با کره مانده در تمرین‌های سلسائو حضور نداشته است.

این گزارش حاکی است نیمار شخصا بی‌تاب بازگشت به میدان با پیراهن برزیل است و تلاش می‌کند با انجام تمرین‌های اختصاصی در صورت صعود برزیل به یک‌چهارم از آن بازی به میدان برود.

1774677

برزیل روز دوشنبه بازی خود در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر را مقابل کره جنوبی برگزار خواهد کرد. در صورت پیروزی برزیل، بازی بعدی آنها در مرحله یک‌چهارم روز جمعه 18 آذر خواهد بود.

دیدگاه‌ها