کد خبر : 1857189 | 13 آذر 1401 ساعت 00:05 | 26.1K بازدید | 11 دیدگاه

اشتباه بزرگ رایان: دریبل جلوی آرژانتینی‌ها؟ (عکس)

مت رایان، دروازه‌بان استرالیا، در دیدار امشب مقابل آرژانتین با اشتباهی بزرگ عامل دریافت گل دوم توسط استرالیا بود که توسط جولین آلوارز به ثمر رسید.

اشتباه بزرگ رایان: دریبل جلوی آرژانتینی‌ها؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اشتباه بزرگ مت رایان، دروازه‌بان تیم ملی استرالیا، در مقابل آرژانتین باعث شد کانگوروها در نیمه دوم این بازی دومین گل را دریافت کنند تا امیدهایشان برای بازگشت مقابل آلبی‌سلسته بسیار کم‌رنگ بشود.

درحالیکه نیمه اول بازی دو تیم با گل تماشایی لیونل مسی با برتری 1-0 آرژانتین به پایان رسیده بود نیمه دوم آغاز شد. آرژانتینی‌ها این نیمه را با اجرای پرس سنگین از زمین استرالیا آغاز کردند و بعد از دوازده دقیقه به نتیجه رسیدند.

در دقیقه 57 مت رایان، سنگربان استرالیا، روی شروع مجدد بازی توپ را به میانه زمین پرتاب کرد و خط هافبک آرژانتین برای به دست آوردن توپ خیلی زود پرس را آغاز کرد. یک پاس رو به عقب بد از روولز باعث شد مت رایان در محوطه جریمه خودی تحت فشار قرار بگیرد. او یک لحظه با تصمیمی عجیب سعی کرد از آرژانتینی‌ها عبور کند ولی جولین آلوارز توپ را از او گرفت و دروازه خالی استرالیا را باز کرد.

1774773

مت رایان در سالهای 2015 تا 2017 در والنسیا بازی می‌کرد و در آن سالها به عنوان بهترین فوتبالیست آسیا شناخته می‌شد. اما در یک بازی مقابل بارسلونا مت رایان هفت گل دریافت کرد و فوتبالش از آن بازی به بعد در مسیر نزول قرار گرفت.

1774774

دروازه‌بان استرالیایی والنسیا را ترک کرده و بعد از مدتی حضور قرضی در خنت راهی برایتون شد. یک دوره حضور قرضی در آرسنال هم نتوانست رایان را احیا کند و او در نهایت راهی سوسیداد شد. او از تابستان امسال به کپنهاگن دانمارک پیوسته است. او حالا با یک اشتباه دیگر احتمالا عامل حذف استرالیا از جام جهانی قطر لقب خواهد گرفت و به نظر می‌رسد این آخرین بازی ملی رایان خواهد بود.

دیدگاه‌ها