کد خبر : 1857199 | 13 آذر 1401 ساعت 01:26 | 42K بازدید | 6 دیدگاه

حذف استرالیا با نتایجی فراتر از حد انتظار؛

پشت صورت غمگین آرنولد، چهره دیگری است (عکس)

تیم شگفتی‌ساز استرالیا پس از صعود به دور حذفی مقابل آرژانتین شکست خورد.

پشت صورت غمگین آرنولد، چهره دیگری است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پس از شکست گراهام آرنولد با چهره درهم و عبوس از مقابل عکاسان گذشت و راهی رختکن شد اما احتمالا خود او هم از نمایش سزاوارانه تیمش مقابل آرژانتین و در مجموع از عملکرد بازیکنانش در جام‌جهانی رضایت کافی را دارد.

کمتر کسی برای استرالیا شانس صعود از مرحله گروهی را قائل بود چرا که این تیم برخلاف نسل‌های قبلی از چهره‌های شاخص در تیم‌های مطرح دنیا برخوردار نبود و تنها دو بازیکن در لیگ‌های سطح اول اروپایی داشت.

1774841

اما ساکروس با کسب دو پیروزی مقابل تونس و دانمارک، صعودی شگفت‌انگیز به مرحله بعدی را رقم زد و با شش امتیاز، در کنار فرانسه به مرحله بعدی رفت.

نکته جالب اینکه استرالیا به عنوان آخرین تیم و در دیدار پلی‌آف جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد اما در عین حال موفق شد به جمع ۱۶ تیم برتر برسد.

آنها همچنین پیش‌تر از کره و ژاپن صعود خود را قطعی کردند و به این دو تیم شرق آسیایی نیز نشان دادند که می‌توانند جاه‌طلبی خود را داشته باشند.

1774840

حتی در بازی پایانی هم استرالیا به خصوص در ۲۰ دقیقه آخر نمایشی درخشان را ارائه کرد و پس از گل نیز دو موقعیت بسیار خوب برای بازکردن دروازه حریف داشت.

حالا استرالیا که به نظر پایین‌تر از ایران، ژاپن، کره جنوبی و عربستان به جایگاه پنجمی در بین تیمهای آسیایی سقوط کرده بود و قطر را در نزدیکی خود می‌دید، با این نتایج و این نمایش‌ها از اعتبار خود دفاع و حیثیت تیمی را باز یافته و مدعی جدی جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها