کد خبر : 1857203 | 13 آذر 1401 ساعت 01:51 | 76.9K بازدید | 9 دیدگاه

گراهام آرنولد: مسی بزرگ است، عجب فوتبالیستی!

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست 2-1 مقابل آرژانتین به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت استرالیایی‌ها تلاش کردند در این بازی تحت تاثیر بزرگی او قرار نگیرند.

گراهام آرنولد: مسی بزرگ است، عجب فوتبالیستی!

به گزارش "ورزش سه"، استرالیا امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر با وجود ارائه عملکردی شایسته در مقابل آرژانتین در نهایت 2-1 شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

مسی، ستاره بزرگ و کاپیتان آرژانتین، در نیمه اول با گلی تماشایی تیمش را پیش انداخت. در نیمه دوم اشتباه مت رایان، دروازه‌بان استرالیا، گل دوم را تقدیم آرژانتینی‌ها کرد. با اینکه استرالیا در ادامه یکی از گلها را جبران کرد ولی در نهایت نتوانست کار را به تساوی بکشاند تا آرژانتینی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند.

1774868

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا در پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

درخشش لئو مسی و نقش او در پیروزی آرژانتین
مسی بی‌نظیر است. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است. ما خیلی سعی کردیم و روی خودمان کار کردیم تا از بازی مقابل مسی وحشت‌زده نشویم. او آنقدر بزرگ است که نمی‌شود بی‌برنامه مقابلش ایستاد. نه باید از او می‌ترسیدیم و نه باید مقابلش شگفت‌زده می‌شدیم.

ولی عجب فوتبالیستی! من این شانس را داشته‌ام که جلوی دیه‌گو مارادونا بازی کنم و حالا مربی تیمی هستم که جلوی مسی بازی کرده، هر دوی آنها بازیکنانی بی‌نظیری هستند و آرژانتین باید خوشحال باشد و افتخار کند که چنین فوتبالیست‌هایی دارد.

اشتباه بزرگ متیو رایان
من به تیم استرالیا افتخار می‌کنم. گلی که ما زدیم واقعا باکیفیت بود ولی در نهایت یک اشتباه برایمان خیلی گران تمام شد. متیو رایان کاپیتان بی‌نظیری است. او هم پسر خوبی است و هم یک فوتبالیست درجه‌یک، هر کسی اشتباه می‌کند و باید از اشتباهاتش درس بگیرد. شک ندارم مت همین کار را می‌کند.

دیدگاه‌ها