کد خبر : 1857223 | 13 آذر 1401 ساعت 09:49 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا| دومین برنز محمودپور

نازنین ملایی بازهم طلایی شد

نازنین ملایی با کسب سومین مدال طلای خود در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیای 2022، برای چهارمین دوره متوالی بر سکوی قهرمانی آسیا در ماده تکنفره سبک‌ وزن بانوان ایستاد.

نازنین ملایی بازهم طلایی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از روز چهارشنبه با شرکت 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 ورزشکار در رده سنی جوانان از 18 کشور در پاتایا تایلند آغاز شد. تیم ایران نیز که در بخش بانوان و آقایان در این رقابت حضور دارد.

در ادامه مسابقات نمایندگان کشورمان امروز و در دومین روز بخش فینال، در فینال ۴ ماده رقابت می‌کنند.

نازنین ملایی در روئینگ تکنفره سبک‌وزن بانوان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، هنگ‌کنگ، تایلند، قزاقستان و سریلانکا با زمان ۸ دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۲۶۲ صدم ثانیه در رده نخست قرار گرفت و برای چهارمین دوره متوالی صاحب مدال طلای این ماده در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا شد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و کشور میزبان دوم و سوم شدند.

ملایی روز گذشته نیز دو مدال طلای تک نفره و دو نفره را تصاحب کرده بود.

1612797

در ادامه مسابقات امیرحسین محمودپور در روئینگ تکنفره سبک‌وزن مردان با حریفانی از ازبکستان، هنگ‌کنگ، چین، عراق و تایلند رو به رو شد و در پایان با زمان ۷ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۱۷۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد. در این رقابت نماینده هنگ‌کنگ مدال طلا و نماینده عراق صاحب مدال نقره شدند. محمود پور جوان روز گذشته نیز صاحب مدال شده بود.

تیم روئینگ چهارنفره سنگین‌وزن بانوان ایران با ترکیب شکیبا وقوفی، فاطمه مجلل، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا در مصاف با تیم‌های اندونزی، ویتنام، چین و کره با زمان ٧:٢٧.٨۵۵ دقیقه پس از نمایندگان ویتنام، چین و اندونزی در رده چهارم قرار گرفتند.

با کسب این نتایج تیم قایقرانی ایران تاکنون صاحب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز شده است.

ابوالفضل سطوتی در روئینگ تکنفره مردان جوانان در مصاف با ورزشکاران ژاپن، هند، چین تایپه، قزاقستان و ازبکستان با زمان ۸:۰۸.۸۹۴ دقیقه در رده ششم قرار گرفت. در این رقابت نمایندگان هند، چین تایپه و ژاپن روی سکو رفتند.

دیدگاه‌ها