کد خبر : 1857224 | 13 آذر 1401 ساعت 09:59 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

ماتیس دی‌لیخت:

همین‌قدر هم انتظار نداشتم در جام جهانی بازی کنم!

ماتیس دی‌لیخت، مدافع جوان تیم ملی هلند، مشکلی با نیمکت نشینی در ترکیب این تیم ندارد.

همین‌قدر هم انتظار نداشتم در جام جهانی بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت در این جام جهانی جایی در ترکیب ثابت و مورد نظر لوییس فان خال در تیم ملی هلند نداشته و حتی در جریان برتری شب گذشته این تیم مقابل آمریکا در مرحله یک هشتم، او در اوقات تلف شده وارد میدان شد. حالا ماتیس دی‌لیخت فاش کرد که از ثابت نبودن در تیم ملی هلند اطلاع داشته و البته با پذیرش این موضوع، فقط به موفقیت این تیم فکر می کند.

ماتیس دی‌لیخت گفت: "راستش را بخواهید شرایطم خیلی ناراحت کننده نیست. البته که هر بازیکنی می خواهد بازی کند، اما ما گروهی 26 نفره هستیم. در حقیقت من بیش از آنچه انتظار داشتم در این جام جهانی بازی کرده ام، زیرا من تصور می کردم حتی یک دقیقه نیز به من فرصت حضور در میدان داده نشود. من کاملا در شرایط خوبی قرار دارم. ما همگی در کنار هم هم پیروز شدیم و حالا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رسیده ایم.

1774938

نیمکت نشینی به دلیل مشکلات فیزیکی؟ خیر، این فقط به دلیل سبک بازی تیم ملی است. به نظر من در تفکرات سرمربی جایی ندارم و این موضوع را پذیرفته ام. انتظار رخ دادن چنین اتفاقی را داشتم، نقش خودم را می دانم و هر روز سخت تمرین می کنم تا تبدیل به بازیکنی مهم برای تیم ملی هلند شوم.

دوران حضور در بایرن مونیخ؟ انتقال به این تیم فوق العاده بود و من در بایرن اوقات خوبی را سپری می کنم. احساس می کنم در خانه هستم و من واقعا از حضور در این باشگاه احساس رضایت دارم."

دیدگاه‌ها