کد خبر : 1857231 | 13 آذر 1401 ساعت 10:46 | 12.7K بازدید | 10 دیدگاه

نتایج تاریخی برای کشتی است و پولش برای برخی رشته‌ها

یزدانی: فوتبال صعود نمی‌کند و بلافاصله پاداش می‌گیرد

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان می‌گوید کشتی برای گرفتن حقش باید با 10 نفر بجنگد اما فوتبال با وجود عدم کسب نتیجه، بلافاصله پاداش می‌گیرد.

یزدانی: فوتبال صعود نمی‌کند و بلافاصله پاداش می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیرمحمد یزدانی با تأکید بر جایگاه کشتی و مدال‌آوری‌اش در سطح جهان اظهار داشت: ما طرفدار فوتبال هستیم اما حق خودمان می‌دانیم که انتظار نگاهی یکسان و عادلانه براساس جایگاه رشته‌ها از سوی مسئولان داشته باشیم. نمی‌گوییم چرا به فوتبال پاداش می‌دهید و به آنها اینقدر توجه می‌کنید، می‌گوییم چرا حق ما را نمی‌دهید.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال در بین آسیایی‌ها بدترین عملکرد را در جام‌ جهانی 2022 قطر داشت و از گروه خودش صعود نکرد. آنها فقط یک برد داشتند و با دو باخت کارشان تمام شد، اما کشتی همیشه مدال‌آور بوده و از این لحاظ ورزش اول کشور است. این همه بی‌توجهی و تبعیض اصلاً عادلانه نیست.

یزدانی گفت: هنوز جوایز مسابقات جهانی 2021 اسلو را نگرفته‌ایم اما فوتبالیست‌ها بلافاصله بعد از مسابقات پاداش بازی با ولز را دریافت کردند. اگر پول نیست طبیعتاً باید برای همه رشته‌ها نباشد و اگر هم هست، باید برای همه رشته‌های مدال‌آور باشد. علیرضا دبیر به زور بودجه کشتی را می‌گیرد و برای مطالبه حق کشتی، باید با 10 نفر بجنگد که بودجه را بدهند، چطور اینقدر راحت پول به فوتبال می‌دهند.

نایب‌ قهرمان کشتی آزاد جهان در سال 2021 عنوان کرد: تیم ما در صربستان نایب قهرمان جهان شد، جام‌ جهانی کشتی آزاد هم در پیش است. در آستانه اعزام به این رقابت‌ها هستیم اما کسی از مسئولان به اردوی ما سر نزده است. در واقع نتایج تاریخی را ما می‌گیریم و پولش را برخی رشته‌ها. کارلوس کی‌روش هر دوره به ایران می‌آید و تیم به مرحله بعدی صعود نمی‌کند، آن وقت پژمان درستکار تیم را با آن نتایج تاریخی نایب قهرمان جهان می‌کند. این اصلاً وضعیت عادلانه‌ای نیست.

1656174

دیدگاه‌ها