کد خبر : 1857232 | 13 آذر 1401 ساعت 11:01 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو دی‌پائول:

آماده مبارزه با لباس تیم ملی آرژانتین هستم

رودریگو دی‌پائول، ستاره خط میانی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد آنها می دانستند بازی برابر استرالیا آسان نخواهد بود.

آماده مبارزه با لباس تیم ملی آرژانتین هستم

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین در شرایطی با نتیجه 1-2 از سد استرالیا گذشته و به مرحله یک چهارم جام جهانی صعود کرد که کار در دقایق پایانی دشوار شد و حتی احتمال بازگشت به حریف به جریان مسابقه وجود داشت. رودریگو دی‌پائول که در خط میانی آلبی سلسته در این تورنمنت درخشان ظاهر شده، از عملکرد خودش در ترکیب آرژانتین ابراز رضایت کرد.

رودریگو دی‌پائول گفت: "از اینکه نتوانستیم کلین شیت کرده و دروازه را بسته نگه داریم، ناراحت هستم. اما فکر می کنم که ما مثل همیشه بازی کرده و موقعیت های زیادی روی دروازه تیم ملی استرالیا خلق کردیم. می دانیم که در جام جهانی همه مسابقات اینگونه دشوار است. خبر داشتیم که بر خلاف نظر برخی، بازی کردن مقابل استرالیا بسیار سخت خواهد بود، اما فکر می‌کنم خیلی خوب کار کردیم.

1774953

من هنوز عملکرد خودم را تحلیل نکرده ام، اما احساس خوبی در زمین دارم. معتقدم که هنوز در حال رشد بوده و از اعتماد به نفس کافی برخوردارم. از نظر فیزیکی احساس بسیار خوبی دارم و این به من آرامش زیادی برای بازی های آینده می دهد. تا زمانی که بتوانم به هم تیمی هایم کمک کنم و آماده مبارزه هستم. زندگی این فرصت زیبا را به ما داد تا از این رنگ ها دفاع کنیم و رابطه ما و هواداران تیم ملی آرژانتین دوطرفه است.

مهار درخشان امیلیانو مارتینز در لحظه پایانی؟ ما می دانیم که برای اینکه بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، به یک دروازه بان بزرگ نیاز داریم و فکر می کنم حالا بهترین سنگربان درون دروازه آرژانتین قرار گرفته است."

دیدگاه‌ها