کد خبر : 1857245 | 13 آذر 1401 ساعت 11:54 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

توصیه فورلان به فلیکس: زودتر اتلتیکو را ترک کن!

دیه‌گو فورلان، بهترین بازیکن جام جهانی 2010، به ستاره جوان پرتغال توصیه کرده برای پیشرفت اتلتیکومادرید را ترک کند و به باشگاهی دیگر ملحق شود.

توصیه فورلان به فلیکس: زودتر اتلتیکو را ترک کن!

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو فورلان مهاجم سابق منچستریونایتد فکر می‌کند ژوائو فلیکس، مهاجم اتلتیکو مادرید، در صورت ترک این باشگاه، می‌تواند عملکرد خود را بهبود دهد. ملی پوش پرتغالی پس از به ثمر رساندن 20 گل در 46 بازی در فصل 19-2018، با مبلغ 127 میلیون یورو بنفیکا را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد.
با این وجود، تلاش فلیکس برای حفظ یک جایگاه ثابت در ترکیب اصلی تیم دیه‌گو سیمئونه در این فصل به سرانجام نرسید و احتمال جدایی او بسیار بالاست. طبق گزارشی که دیلی میل منتشر کرده، اتلتیکو مادرید ارزش این بازیکن 23 ساله را 86 میلیون پوند اعلام کرده و باشگاه های بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به دنبال جذب او هستند.

1774986

از همین رو، دیه‌گو فورلان مهاجم سابق منچستریونایتد و اروگوئه که سابقه بازی با پیراهن اتلتیکو را نیز در کارنامه درخشان خود دارد معتقد است که ترک واندا متروپولیتانو می تواند برای مهاجم پرتغالی مفید باشد.

1774984

فورلان در این باره گفت:"ژائو فلیکس بازیکن بسیار خوبی است، او جوان است و کیفیت بالایی دارد." اتلتیکو پول زیادی برای او پرداخت کرد و ژائو آنطور که انتظار می رفت در این باشگاه بازی نکرده است اما او هنوز خیلی جوان است.
صحبت هایی بابت جدایی او از اتلتیکو مطرح شده است. به نظرم در صورت جدایی می تواند عملکردش را بهبود دهد. من به این بازیکن اعتقاد زیادی دارم. این اتفاق در فوتبال زیاد رخ می‌دهد. مثل فیلیپه کوتینیو که خیلی کم در اینتر به او بازی می رسید اما وقتی به لیورپول رفت پیشرفت چشمگیری کرد. این اتفاق برای فلیکس هم می تواند رخ دهد. "

1774985

ژوائو فلیکس در دو دیدار ابتدایی پرتغال مقابل غنا و اروگوئه، به ترتیب 88 و 82 دقیقه به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند. سپس باخت 2-1 مقابل کره جنوبی را از روی نیمکت تماشا کرد و حالا در انتظار فرصت برای بازی در مقابل سوئیس از دور یک هشتم نهایی جام جهانی است.

دیدگاه‌ها