کد خبر : 1857261 | 13 آذر 1401 ساعت 12:45 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی سابق تیم‌ملی، میهمان ویژه اردوی فولاد

حشمت‌الله مهاجرانی و عبدالعلی چنگیز‌ مهمانان ویژه آخرین تمرین فولاد پیش از دیدار با الشارجه بودند.

سرمربی سابق تیم‌ملی، میهمان ویژه اردوی فولاد

به گزارش ورزش سه، حشمت مهاجرانی که برای مشاهده تمرین شاگردان نکونام به زمین تمرین ایرانیان دبی آمده بود، در گفت‌وگو کوتاه درحاشیه این دیدار گفت: آقای نکونام در فوتبال اسپانیا بازی کرده که از قدیم الایام یکی از قطب‌های اصلی فوتبال بوده است، از زمانی که خنتو و سانتا ماریا ستاره‌های این تیم بودند و بازیکنان بزرگی چون پوشکاش، دی استفانو نیز در رئال مادرید بودند تاکنون که یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان است. من دوران بازیگری ایشان در اوساسونا را دنبال می‌کردم و هنوز گلی که با سر در برابر بوردو در لیگ اروپا را زد در ذهنم است.

وی افزود: آینده تیم ملی متعلق به او است، نکونام سرمایه فوتبال ایران است و چقدر کار خوبی کرد که به احترام تیم باشگاهش و بازیکنانش پیشنهاد تیم ملی را رد کرد. اگر دلیل دیگری هم دارد را نمی‌دانم اما من که از دور شاهد اتفاقات بوده‌ام، برداشت شخصی‌ام این بوده که او به قراردادش با فولاد متعهد بوده و این تعهد کمتر در جامعه فوتبال دیده می‌شود، او در فوتبال خوزستان کار می‌کند که من خیلی به این فوتبال علاقه‌مندم. بدون اغراق می‌گویم که نکونام جز معدود مربی‌هایی است که تمام فاکتورهایی که یک سرمربی برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران را داشته باشد را دارد. مراحل مربی‌گری را طی کرده‌است و تجربه خوبی دارد ‌وبه نظر من تعداد انگشت شماری در فوتبال ایران وجود دارند که تمام فاکتورها برای هدایت تیم ملی را داشته باشند.

1775018

مهاجرانی در مورد فولاد توضیح داد: تمام فاکتورهایی که یک تیم برای پیشرفت باید داشته باشد را فولاد دارد و امیدوارم این فاکتورها دست در دست هم بدهند و در لیگ قهرمانان آسیا به جایی که در ذهن و قلب همه اعضای این تیم است، برسند و بنده منتظر موفقیت این تیم در فولاد هستم.

1775019

دیدگاه‌ها