کد خبر : 1857278 | 13 آذر 1401 ساعت 13:53 | 46K بازدید | 14 دیدگاه

رونالد کومان:

با جدایی لیونل مسی از بارسلونا ویران شدم

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا، اعتراف کرد که انتظار نداشت لیونل مسی سال گذشته از این تیم جدا شود.

با جدایی لیونل مسی از بارسلونا ویران شدم

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های پایانی حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا بود که لیونل مسی علی رغم تلاش فراوان برای ماندن در این باشگاه نتوانست قرارداد خود را ثبت کند و در حقیقت مجبور به انتقال به پاری سن ژرمن شد. تیم کومان بعد از رفتن این ستاره آرژانتینی یک روز خوش هم ندید و در نهایت او جای خود را به ژاوی داد. حالا کومان به تمجید از لیونل مسی پرداخته و جدایی این ستاره بزرگ از تیمش را دشوار توصیف کرد.

1624465

رونالد کومان گفت: "من تا آخرین لحظه فکر می کردم لیونل مسی با بارسلونا به توافق رسیده و در این باشگاه می ماند. اما در پایان وقتی دیدم این اتفاق رخ نداده و مسی واقعا دارد از باشگاه جدا می شود، من هم مثل بقیه ویران و خیلی ناراحت شدم. داشتم بهترین بازیکن دنیا را از دست می دادم و وقتی لیونل مسی را در اختیار داری، می دانی که حداقل به ثمر رسیدن 35 گل در طول یک فصل از سوی این بازیکن تضمین شده است.

البته در نهایت چاره ای جز پذیرش این اتفاق وجود نداشت، اما باید بگویم که رفتن مسی برای همه اعضای باشگاه بسیار دشوار بود. مسی همیشه بخشی از تیم بود. شما باید او را در پستی مناسب در زمین قرار داده و یک سیستم تاکتیکی مناسب طراحی کنید که لیونل مسی فرصت درخشش در زمین را پیدا کند. مسی بهترین بازیکن جهان و یک کاپیتان واقعی برای بارسلونا و البته تیم ملی آرژانتین محسوب می شد. لئو همیشه قادر است جریان بازی را در یک لحظه تغییر داده و سرنوشت مسابقه را رقم بزند."

دیدگاه‌ها