کد خبر : 1857302 | 13 آذر 1401 ساعت 15:23 | 2.8K بازدید | 2 دیدگاه

وین رونی: کین مقابل سنگال زنده می‌شود

وین رونی مطمئن است خشکسالی گلزنی هری کین در جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سنگال پایان خواهد یافت.

وین رونی: کین مقابل سنگال زنده می‌شود

به گزارش ورزش سه، کاپیتان هری کین هنوز موفق به گلزنی در جام جهانی نشده است، اگرچه او سه پاس گل برای تیم گرت ساوتگیت ساخته است. کین کفش طلای جام جهانی 2018 را با 6 گل به دست آورد و رونی انتظار دارد فشار مراحل حذفی باعث بازگشت او به فرم ایده‌آل شود.

رکورددار گلزنی سه شیرها در ستون خود در تایمز نوشت: هری کین برای این بازی ها ساخته شده است. بازی‌هایی که فشرده‌تر هستند، جایی که فشار بیشتر است، جایی که فوتبال باید حساب شده‌تر باشد همان جایی است که هری قدم می‌گذارد. او هنوز در مسابقات گلزنی نکرده است، اما فکر می‌کنم تغییری در طرز فکر او ایجاد خواهد شد او دوباره زنده می‌شود.

سایر مهاجمان گرت با استعداد هستند اما هیچ کس ثبات هری را ندارد. او همیشه آرام و خونسرد است و اجازه نمی دهد ناکامی‌ها او را اذیت کنند. ناکامی در گلزنی در مرحله گروهی تاثیری بر او نخواهد داشت مانند یورو 2016 که او ناامید نشد. من فکر می کنم که این بیشتر شبیه یورو 2020 خواهد بود، زمانی که ما صحبت های مشابهی درباره عدم گلزنی او در مرحله گروهی داشتیم و سپس او شروع به گلزنی کرد. رونی تغییراتی را در ترکیب اصلی از پیروزی 3-0 مقابل ولز پیش‌بینی می‌کند، اما مطمئن است فیل فودن و مارکوس راشفورد در ترکیب هستند.

1767432

سرمربی دی سی یونایتد افزود: اگر گرت، استرلینگ یا بوکایو ساکا و شاید هم هر دو را بازگرداند، من را شگفت زده نخواهد کرد. فکر می‌کنم فودن یا مارکوس راشفورد را کنار بگذارد و مشتاق استفاده از استرلینگ باشد زیرا او رحیم را بیشتر از سایر مهاجمان می‌شناسد و به او اعتماد دارد.

اما اگر از من بپرسید، من با تیمی که ولز را شکست داد و راشفورد و فودن را در ترکیب داشت ادامه خواهم داد. فودن به شما کنترل بهتری می‌دهد و کمک زیادی به شما می‌کند و می‌توانید اعتماد به نفس راشفورد را بعد از گل‌هایش مقابل ولزی‌ها افزایش دهید. اعتماد به نفس برای او کلیدی است.

دیدگاه‌ها