کد خبر : 1857308 | 13 آذر 1401 ساعت 15:45 | 14.2K بازدید | 4 دیدگاه

دفاع مربی از مدافع پراشتباه

ساوتگیت راز درخشش مگوایر در انگلیس را فاش کرد

گرت ساوتگیت بار دیگر از هری مگوایر تمجید کرد و گفت که چرا او در تیم ملی انگلیس بازیکنی درخشان و متفاوت است.

ساوتگیت راز درخشش مگوایر در انگلیس را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر یکی از بهترین بازیکنان انگلیس در جام جهانی است و او بر خلاف رقابت های باشگاهی، عملکردی تقریبا بدون اشتباه داشته است. مگوایر که در یونایتد به سوژه خنده دوست‌داران فوتبال تبدیل شده، در تیم ملی فضایی متفاوت را تجربه می کند. 

1774668

گرت ساوتگیت، مربی انگلیس، در نشست خبری بازی با سنگال از مگوایر تعریف کرد و گفت:«هری بازیکن خوبی است و می داند که به او اعتماد کامل دارم. او در دو تورنمنت اخیر(جام جهانی 2018 و یورو 2020) هم عالی کار کرد و ما هم به عنوان یک تیم پیشرفت کرده ایم. هری در یونایتد بدشانسی آورده است. چند مربی عوض شده اند و هر کدام فلسفه خاص خودشان را داشتند. مگوایر زمان را از دست داد ولی مثل هر بازیکن بزرگی دیگری، وقتی به او اطمینان می شود، به بهترین شکل پاسخ می دهد.»

1768931

ساوتگیت ادامه داد:«دلیل درخشش مگوایر در تیم ملی اعتماد و اطمینانی است که به او اینجا داریم. سبکی که بازی می کنیم نیز دقیقا با او سازگار است. حالا هری در میان هواداران انگلیس محبوبیت بیشتری پیدا کرده و این در بازی های اخیر قابل توجه بود. او در جام جهانی بهترین بازی هایش را انجام داده و متفاوت با ماه های اخیر کار کرده است. مگوایر بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود.»

دیدگاه‌ها