کد خبر : 1857319 | 13 آذر 1401 ساعت 16:28 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

برای گذر از بزرگ‌ترین دغدغه مس؛

ربیعی دوباره به منشا اعتماد می‌کند (عکس)

آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم این رقابت‌ها روزهای کابوس واری را تجربه کرد.

ربیعی دوباره به منشا اعتماد می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین مصاحبه محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان حاوی نکات قابل توجهی بود و او که همواره از بازیکنانش حمایت می‌کند در گفتگویی به انتقاد از عملکرد گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای خود پرداخت و در مورد او اینطور صحبت کرد:« من سعی کرده‌ام با منشا صحبت‌های زیادی داشته باشم و شرایط روحی او را بهبود ببخشم. امیدواریم در فرصت باقی‌مانده تا نیم‌فصل منشا بتواند خودش را به سطحی که همه از او انتظار دارند برساند، اگر او نتواند شرایطش را بهبود ببخشد آن وقت مجبوریم در مورد این بازیکن تصمیم دیگری بگیریم.»
نیم فصل اول برای مس رفسنجان در شرایطی با کسب 14 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه یازدهم خاتمه پیدا کرد که شاگردان ربیعی پس از پرسپولیس که 3 گل دریافت کرد، در کنار آلومینیوم با 4 گل خورده رتبه دوم بهترین خط دفاعی لیگ برتر را به نام خود زد ولی برخلاف تصور آنها در بخش هجومی بسیار ضعیف ظاهر شدند با زدن تنها 5 گل در کنار صنعت نفت قعرنشین رتبه انتهایی جدول را به نام خودشان زده‌اند.

1775149


گادوین منشا پس از جدایی از گل‌گهر و پیوستن به مس رفسنجان توانست شرایط بسیار خوبی را تجربه کند و فصل گذشته با ثبت 14 گل بهترین گلزن مسابقات شد، ولی در فصل جدید این بازیکن با وجود حساب ویژه‌ای که روی او باز شده بود با وجود حضور در 10 مسابقه به صورت ثابت و 4 مسابقه به عنوان یار تعویضی در 14 هفته لیگ برتر موفق به گلزنی نشده  و در این بین علاوه بر از دست دادن پنالتی، موقعیت‌های بسیار خوبی را هم هدر داده است.
در این بین نکته قابل توجه دیگر مصاحبه آخر منشا در خلال برگزاری مسابقات جام جهانی بود که عملکرد مسئولان مس رفسنجان را به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی زیر سوال برده بود.
با این تفاسیر این روزها گادوین منشا به دور از حواشی در تمرینات مس رفسنجان حضور دارد و محمد ربیعی حداقل در 4 مسابقه دیگر رقابت‌ها تا شروع پنجره زمستانی به مهاجم نیجریه‌ای خود فرصت خواهد داد. باید دید منشا از این فرصت چطور استفاده می‌کند و آیا حضور او در رفسنجان همچنان ادامه خواهد داشت یا اتفاقات دیگری برای این بازیکن و باشگاه مس در راه است.

دیدگاه‌ها