کد خبر : 1857330 | 13 آذر 1401 ساعت 17:46 | 20.9K بازدید | 6 دیدگاه

کری توهین‌آمیز دیپای خطاب به ستاره ان‌بی‌ای

ممفیس دیپای، ستاره تیم ملی هلند، پاسخ تندی به چارلز بارکلی، اسطوره بسکتبال آمریکا داده است.

کری توهین‌آمیز دیپای خطاب به ستاره ان‌بی‌ای

به گزارش "ورزش سه"، صعود تیم ملی آمریکا به دور بعدی جام حذفی باعث خوش بینی بسیاری از چهره های مشهور آمریکایی شده بود و چارلز بارکلی معتقد بود آنها قطعا هلند را نیز مغلوب خواهند کرد. چارلز بارکلی پیش از این دیدار گفته بود: "من تضمین می کنم که هلند مقابل ما دچار مشکل خواهد شد. باید اسپانیا، برزیل یا آلمان و فرانسه رقیب ما باشند، این چیزی است که من می خواهم تماشا کنم. مثلا فرانسه بازیکنی مانند کیلیان امباپه را در اختیار دارد و تقابل با او شوخی نیست، اما ما هلند را شکست خواهیم داد."

اما در نهایت تیم ملی هلند 3-1 در این دیدار پیروز شد و حالا تیم لوییس فان خال در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آرژانتین خواهد رفت. ممفیس دیپای، زننده گل اول هلند، از فرصت استفاده کرده و به این اسطوره بسکتبال به تندی پاسخ داد. این ستاره هلندی با انتشار عکسی از بارکلی در توییتر خود نوشت: "او پارس می کند، اما گاز نمی گیرد" و این توئیت واکنش شدید هواداران آمریکایی را در پی داشت.

1775176

در ادامه واکنش برخی هواداران را مرور خواهیم کرد:
-تبریک می گویم که آمریکا را در شاید چهارم یا ششمین ورزش محبوب ما و با بدترین ورزشکاران شکست دادید.
-پارس کردن از سوی شخصیتی که در هر باشگاه بزرگی که حضور داشته، ناکام بوده است.
-این صدا به درد بازیکنی می خورد که در این فصل فقط سه بازی برای بارسلونا انجام داده است.

اما ممفیس دیپای تنها فرد هلندی نبوده که نمک روی زخم آمریکایی ها پاشیده است. مارک روته، نخست وزیر هلند نیز پاسخ پیام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در توییتر را داده است. بایدن نوشته بود: "این فوتبال (SOCCER) است (اشاره به اسم مورد نظر آمریکایی ها برای این ورزش)، بچه ها می توانید این کار را انجام داده و پیروز شوید." پس از پیروزی هلند، روفه پاسخ داد: "متاسفم جو، فوتبال (FOOTBALL) برنده شد."

دیدگاه‌ها