کد خبر : 1857351 | 13 آذر 1401 ساعت 19:01 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

خلیلی با رای دیوان عدالت به ریاست برمی گردد؟

ابطال حکم سرپرست فدراسیون سوارکاری

دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر کرد.

ابطال حکم سرپرست فدراسیون سوارکاری

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات فدراسیون سوارکاری در تاریخ ۲۱ خرداد سال جاری که از سوی وزارت ورزش و جوانان به دلیل حضور نداشتن نماینده این وزارتخانه به عنوان نهاد نظارتی مورد قبول واقع نشد، قرار بود در تاریخ 16 مهرماه و سپس اوایل آبان ماه تجدید شود. مسعود خلیلی هم با قبول این شرط که انتخابات در این تاریخ و با همان نامزدها و اعضای قبلی برگزار شود، با وزارت ورزش توافق کرد که انتخابات قبلی ابطال شود، اما وزارت ورزش در آستانه برگزاری انتخابات تصمیم خود را تغییر کرد و سرپرست برای این فدراسیون منصوب کرد. 
حالا بعد از گذشت نزدیک به دو ماه و با شکایت مسعود خلیلی، رییس سابق فدراسیون دیوان عدالت اداری با صدور دستور موقتی حکم به ابطال حکم انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری داد.
شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری نیز با بررسی دلیل و مدارک شاکی و بر اساس خواسته در رای آورده است: «نظر به اینکه مطابق مواد ۳۴ و ۳۵ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری شاکی می تواند ضمن تقدیم دادخواست در صورت ادعای بروز خسارت غیرقابل جبران یا خسارتی که جبران آن متعسر باشد تقاضای صدور دستور موقت نماید و فی ما نحن فیه شاکی مدعی بروز خسارات مذکور می‌باشد و از طرفی با توجه به آثار تصمیم موضوع خواسته فوریت و ضروریت صدور دستور را ایجاب می‌نماید. شعبه دیوان مستندا به مواد مذکور مبادرت به صدور دستور موقت مبنی بر توقف اجرای ابلاغیه با موضوع خواسته می‌نماید.
دستور صادره فورا و تا زمان لغو آن یا صدور تصمیمات تبصره ماده ۳۵ قانون فوق الذکر قابل اجرا می باشد».

1775233

دیدگاه‌ها