کد خبر : 1857357 | 13 آذر 1401 ساعت 19:43 | 6.7K بازدید | 2 دیدگاه

با تصمیم مالک باشگاه؛

اشجاری از سرمربیگری چوکا کنار گذاشته شد

حسن اشجاری پس از کشمکش‌های زیادی که در اردوی سبزپوشان تالشی وجود داشت با تصمیم مدیرعامل از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

اشجاری از سرمربیگری چوکا کنار گذاشته شد

به گزارش "ورزش سه"، با حذف وحدت خراسان دیگر تیمی که بحران در این تیم بیشتر از گذشته به چشم آمد چوکای تالش بود تا تنها برد این تیم هم از جدول مسابقات حذف شود. حالا آنها در پایان هفته سیزدم با تنها 4 امتیاز که با 4 تساوی به دست آمده، با 26 گل خورده و تنها 8 گل زده در قعر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول هستند.
چوکا قرار بود در ابتدایی فصل کارش را با محمد نصرتی آغاز کند ولی وقتی مربی فعلی تراکتور شرایط را در این تیم برای ادامه کار نامناسب دید، تصمیم به جدایی گرفت و در شرایطی که صحبت از حضور سهراب بختیاری زاده بود درنهایت این حسن اشجاری سرمربی فصل گذشته سبزپوشان بود که برای هدایت تیم انتخاب شد.
طی هفته های اخیر بحران فنی و مالکیتی هم در چوکا بیشتر شده؛ علی نامداری مالک باشگاه با مسئولان تصمیم‌ساز ورزش گیلان بر سر انتقال امتیاز تیم دچار مشکل شده و در این بین چوکا هم نتایج اسف باری در رقابت های لیگ یک کسب کرده است.
برکناری اشجاری قرار بود چند هفته پیش نهایی شود ولی علی نامداری تصمیم به ادامه همکاری با این مربی گرفت ولی وقتی این مربی طبق برنامه تمرینات تیم را از امروز ( یکشنبه 13 آذرماه) آغاز نکرد مالک باشگاه تصمیم برکناری این مربی را نهایی کرد.
قرار است طی روزهای آینده مربی بعدی چوکای تالش انتخاب شود و این در شرایطی است که سایر تیم های لیگ یکی کار خود را برای بازگشت به مسابقات آغاز کرده اند ولی همچنان چوکا درگیر مشکلات مالی، مدیریتی و فنی است.

1775266

دیدگاه‌ها