کد خبر : 1857392 | 13 آذر 1401 ساعت 22:45 | 32.4K بازدید | 15 دیدگاه

نیمار آماده درخشش: من برگشتم! (عکس)

تصاویر منتشر شده از آخرین تمرین برزیل حاکی از آن است که کاپیتان برزیل به دیدار برابر کره جنوبی خواهد رسید.

نیمار آماده درخشش: من برگشتم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طی 24 ساعت گذشته اخبار زیادی در خصوص رسیدن یا نرسیدن نیمار کاپیتان پرآوازه تیم ملی برزیل منتشر شده بود، امروز تیته در نشست خبری پیش از بازی مقابل کره جنوبی از آماده بودن این بازیکن محبوب خبر داد تا موجی از امیدواری در برزیل ایجاد شود.

این در حالی است که گمانه زنی ها در خصوص او به حدی  است که  تا تصویری از شماره 10 تیم ملی برزیل  منتشر نمی شد کمتر کسی می توانست به حضور  قطعی او در دیدار حساس مقابل کره جنوبی مطمئن شود.

 از همین رو بسیاری از اهالی فوتبال و برزیلی های علاقه مند به فوتبال منتظر شروع  آخرین تمرین تیم ملی برزیل پیش از بازی در مرحله یک هشتم نهایی بودند تا با دیدن تصاویر نیمار هر چه بیشتر پی به میزان آمادگی بازیکن محبوب و تاثیر گذارشان  ببرند.

حالا تصاویری که از تمرین سلسائو  در رسانه ها منتشر شده است ، حکایت از آن  دارد که او قطعا می تواند در دیدار فردا مقابل کره جنوبی به میدان برود.

سوالی که از حالا مطرح می شود این است که آیا سرمربی موفق برزیل کاپیتان خود را از ابتدای بازی به میدان می فرستد یا  تشخیص می دهد بدون هر گونه ریسکی از وجود نیمار در نیمه دوم استفاده کند.

1775372

دیدگاه‌ها