کد خبر : 1857396 | 13 آذر 1401 ساعت 23:14 | 11.4K بازدید | 3 دیدگاه

بدشانسی نادری در آتش‌بازی آلتای

آلتای اسپور در حضور مدافع چپ ایرانی خود به پیروزی مقابل بُلواسپور رسید.

بدشانسی نادری در آتش‌بازی آلتای

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال ترکیه، تیم آلتای اسپور در حالی که مثل همیشه محمد نادری را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم آلسانچاک دنیزلی به مصاف بُلواسپور رده هفتمی رفت.

یاران نادری که از بحران و قرار گرفتن در جمع تیم‌های پایین جدول نجات پیدا کرده و طی ۶ مسابقه اخیرشان در لیگ دسته اول ترکیه سه تساوی و سه پیروزی داشتند، امشب هم موفق شدند همین روند موفقیت‌آمیز را ادامه بدهند و به برتری در مسابقه خانگی مقابل بلواسپور دست یابند.

1775388

تیم فوتبال آلتای اسپور در شبی که برای هفتمین بازی پیاپی در لیگ یک ترکیه روند شکست‌ناپذیری خود را حفظ کرد، به پیروزی ۵ بر یک مقابل بلواسپور دست پیدا کرد تا ۲۱ امتیازی شده و به رده یازدهم جدول این رقابت‌ها صعود کند.

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در شبی که پانزدهمین بازی فصل خود در لیگ یک ترکیه را انجام داد، یک نجات دروازه از محوطه ۶ قدم داشت و نمایش تاثیرگذاری ارائه داد.

1775386

البته نادری بدشانس بود در شب آتش‌بازی تیمش مقابل بلواسپور در گلزنی بدشانس بود و شوت زمینی او در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در دقیقه ۸۷ هم یک موقعیت عالی با نفوذ خود به وجود آورد که مارکو پیکسائو در زدن ضربه آخر بی‌دقت بود و شوت او به تیرک دروازه بلواسپور اصابت کرد.

1775384

 

 

دیدگاه‌ها