کد خبر : 1857400 | 13 آذر 1401 ساعت 23:54 | 43.3K بازدید | 13 دیدگاه

علت غیبت رحیم: حمله مسلحانه به خانه استرلینگ

بر اساس برخی گزارش‌ها سارقان مسلح به منزل رحیم استرلینگ حمله کرده‌اند و علت غیبت او در دیدار امشب انگلیس مقابل سنگال همین بوده است.

علت غیبت رحیم: حمله مسلحانه به خانه استرلینگ

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه امروز تیم ملی فوتبال انگلیس رسما اعلام کرد رحیم استرلینگ در فهرست گرت ساوت‌گیت برای دیدار مقابل سنگال حضور نخواهد داشت، علت غیبت این ستاره چلسی مسائل شخصی اعلام شده بود.

اما دقایقی پیش برخی رسانه‌ها مدعی شدند گروهی سارق مسلح در لندن به خانه رحیم استرلینگ یورش برده‌اند و این در حالی بوده که خانواده ستاره انگلیسی در همان زمان در خانه حضور داشته‌اند. با انتقال این خبر به اردوی سه‌شیرها، رحیم استرلینگ با کسب اجازه از گرت ساوت‌گیت و مسئولان تیم ملی این کشور، اردو را ترک کرده تا به لندن برگردد و در کنار خانواده‌اش باشد.

1775406

بر اساس گزارش‌ها، سارقان مسلح با ورود به خانه استرلینگ اشیای گران‌بهای متعددی از جمله جواهرات به سرقت برده‌اند.

گرت ساوت‌گیت در آستانه بازی امشب مقابل سنگال در پاسخ به خبرنگاران ضمن تایید عدم حضور استرلینگ در این بازی، به علت آن اشاره نکرد. ساوت‌گیت گفت:" او مشکلی شخصی دارد و باید تیم را ترک کند تا به آن رسیدگی کند".

استرلینگ از سه بازی انگلیس در مرحله گروهی در دو مسابقه به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته بود. او در دیدار مقابل ایران هم به عنوان یار ذخیره وارد میدان شد و بلافاصله بعد از ورودش به زمین یک گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها