کد خبر : 1857402 | 13 آذر 1401 ساعت 23:56 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

یک گام فاصله تا رکورد تاریخی؛

بالاخره پای کاپیتان کین به گلزنی در قطر باز شد (عکس)

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.

بالاخره پای کاپیتان کین به گلزنی در قطر باز شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه سنگال بازی را خوب شروع کرد و روی چند حمله هم به شدت دروازه جوردن پیکفورد را به لرزه انداخت، اما پس از گل هندرسون شاگردان ساوت‌گیت با آرامش بیشتری به کار ادامه دادند و یکی دو موقعیت دیگر هم ایجاد کردند.
در ادامه و در شرایطی که وقت‌های اضافی نیمه اول رو به پایان بود یک کار تیمی دیدنی دیگر از بازیکنان انگلیس که از بلینگهام شروع و به سرعت به فودن رسید با پاس وینگر چپ سه‌شیرها به کاپیتان رسید و هری کین که فضای کافی در اختیار داشت با آرامش خاصی توپ را برای شوت زدن روی پای راست خود آورد و با ضربه‌ای محکم دروازه مندی را برای دومین مرتبه باز کرد.

1775409
این گل شماره 52 هری کین با پیراهن تیم ملی بود تا او حالا در فاصله یک قدمی با وین رونی قرار بگیرد که با 52 بار گلزنی بهترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس به شمار می‌رود.
نکته دیگر درمورد کین اینکه گل او در مقابل سنگال یازدهمین گل این بازیکن در تورنمت‌های مهم (جام جهانی و جام ملت‌ها) بود. او که در روسیه با 6 گل زده بهترین گلزن جام شد درنهایت اولین گل خود را در جام جهانی قطر ثبت کرد.
گفتنی است در نیمه دوم انگلیس با گلزنی ساکا سومین گل را هم مقابل سنگال ثبت کرد تا به احتمال فراوان ششمین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هم مشخص شده باشد.

1775410

دیدگاه‌ها