کد خبر : 1857411 | 14 آذر 1401 ساعت 03:00 | 129.2K بازدید | 2 دیدگاه

پرچم دو کشور همچنان باهم اشتباه می افتد

کاستاریکا به جای کرواسی در یک‌هشتم‌نهایی (عکس)

اشتباه گرفتن پرچم کرواسی با کاستاریکا سریال ادامه دار این دوره از جام جهانی است.

کاستاریکا به جای کرواسی در یک‌هشتم‌نهایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2022 بعد از پشت سر گذاشتن بازی‌های گروهی، این روزها وارد مرحله حذفی شده است. در این دوره از مسابقات اتفاقات و اشتباهات عجیب بسیاری را مثل هر دوره‌ای شاهد هستیم که یکی از آنها مربوط به کرواسی و اشتباه گرفته شدن پرچم معروف این تیم است.

پرچم شطرنجی قرمز و سفید با خطوط آبی را همه به نام کرواسی می شناسند اما جالب است بدانید که در همین دوره از رقابت‌ها، همین پرچم چند بار با پرچم کاستاریکا اشتباه گرفته شده است.

1775446
در این تصویر از پرچم کاستاریکا به جای پرچم کرواسی استفاده شده و جالب اینجاست که کنار آن عکس مودریچ با پیراهن کرواسی که طرح پرچم این کشور را دارد دیده می شود!

بعد از اینکه در بخش فوتبال فانتزی فیفا اطلاعات فردی دومینیک لیواکوویچ کاملا اشتباه ارائه شد و در نشست خبری هم از گواردیول هم به عنوان بازیکن کاستاریکا یاد شد حالا تلویزیون ورزشی FOX Soccer در تعیین پرچم کرواسی با اشتباه مواجه شده است.

در ویژه برنامه این شبکه برای بازی‌های روز سوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، از نام و پرچم کاستاریکا مقابل حریف ژاپن استفاده شده است؛ این در حالیست که شاگردان موریاسو قرار است با کرواسی دیدار کنند و بازهم پرچم این کشور با پرچم کاستاریکا اشتباه افتاده است. جالب اینجاست که در طرح گرافیکی یاد شده لوکا مودریچ، ستاره سرشناس کرواسی را مقابل پرچم کاستاریکا می بینیم!

1775444
کرواسی که دوره قبل به مقام دوم جام جهانی رسید، امروز در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت ها باید مقابل ژاپن قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها