کد خبر : 1857413 | 14 آذر 1401 ساعت 08:03 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع تیته از تصمیماتش در برابر انتقادات اخیر

برزیل مسئول مصدومیت ستار‌ه‌های گران نیست

سرمربی تیم ملی برزیل این روزها با فشارهای زیادی روبروست که او را متهم به استفاده از بازیکنان مصدوم و به خطر انداختن سلامتی‌ آنها کرده اند.

برزیل مسئول مصدومیت ستار‌ه‌های گران نیست

به گزارش "ورزش سه"، برزیل یکی از آماده‌ترین تیم‌های خود طی این چند دوره اخیر را راهی جام جهانی قطر کرده تا برای ستاره ششم بجنگند. تیته با تصمیم فدراسیون فوتبال برزیل در این دوره هم هدایت سلسائو را به عهده دارد و تیمش بعد از صعود به دور حذفی با دو برد و یک باخت، امروز مقابل کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی بازی خواهد کرد.

مهمترین موضوعی که پیرامون تیم ملی برزیل طی این روزها مطرح شده وضعیت مصدومیت چند ستاره این تیم است. بعد از اینکه نیمار در بازی اول به شدت مصدوم شد و در آستانه از دست دادن جام قرار گرفت، الکس و ژسوس هم در بازی آخر مرحله گروهی با مصدومیت مواجه و مجبور به ترک زمین شدند.

1775454

در شرایطی که گفته می شود نیمار می تواند در بازی امروز برای برزیل بازی کند، مصدومیت ژسوس اما جدی است او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند. برخی ها با محکوم کردن سرمربی برزیل به این که از مصدومیت ژسوس اطلاع داشته ولی او را بازی داده، معتقد هستند که تیته برای موفقیت تیمش حاضر است سلامتی ستاره ها را به خطر بیاندازد.

منتقدان تیته عقیده دارند که حتی او در مورد نیمار هم ریسک بزرگی انجام می دهد چون ستاره PSG همچنان مصدوم است. این مربی اما در نشست روز گذشته حسابی از خود و تصمیماتش دفاع و اعلام کرد که برخلاف شایعات و دروغ‌هایی که مطرح می شود، ژسوس هیچ مصدومیتی قبلی نداشته و کادر پزشکی آرسنال و برزیل کاملا او را زیر نظر داشتند. سرمربی برزیل همچنین تاکید کرد که این بازیکن سلامتی خود را به دست آورده و حتی امکان دارد با مسئولیت او در ترکیب اصلی هم قرار بگیرد. این تصمیمات و اظهارات تیته نگرانی و البته خشم سران و هواداران باشگاه‌های اروپایی را به همراه داشته که هر ساله مبالغ گزافی را صرف دستمزد ستاره‌های برزیلی می کنند و دوست ندارند آنها را مصدوم از تیم ملی تحویل بگیرند.

1775456

دیدگاه‌ها