کد خبر : 1857416 | 14 آذر 1401 ساعت 08:20 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

با اعلام ساوتگیت

رحیم استرلینگ به اردوی انگلیس برمی‌گردد

مهاجم تیم ملی انگلیس که پیش از دیدار با سنگال به صورت ناگهانی مجبور به ترک اردوی سه شیرها شد، برای بازی بعدی آنها را همراهی خواهد کرد.

رحیم استرلینگ به اردوی انگلیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس در شرایطی موفق شد سنگال را شکست دهد که خبر مهم پیش از این جدال خروج رحیم استرلینگ از اردوی این تیم بود؛ مهاجم انگلیس به دلیل حمله مسلحانه به منزلش مجبور به ترک اردوی این تیم و خروج از قطر شده بود. با این حال انگلیسی‌ها موفق شدند در ادامه مسیر موفق‌آمیز خود که با صعود به عنوان سرگروه همراه بود، با سه گلی که هندرسون، هری کین و بوکایو ساکا به ثمر رساندند، از سد سنگال عبور کنند و برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر جام جهانی، اکنون مدافع عنوان قهرمانی را پیش روی خود می‌بینند. 

شاگردان ساوت گیت در مرحله بعدی جام جهانی برابر فرانسه قرار خواهند گرفت؛ تیمی که ساعاتی قبل موفق شده بود لهستان را با سه گل شکست دهد و امباپه را در اوج می‌بیند. 

با این حال در شرایطی که نگرانی بزرگی بابت عدم حضور رحیم استرلینگ وجود داشت، گرت ساوت گیت به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که مهاجم تیمش اعلام کرده پیش از جدال با فرانسه خود را به اردوی تیم خواهد رساند و احتمال حضورش برابر این تیم زیاد خواهد بود. 

اسکای اسپورتس در خبر فوری خود از قول سرمربی انگلیس مدعی شده که در گفتگویی که با استرلینگ داشته، او آمادگی خود را برای بازگشت دوباره به قطر و همراهی تیم ملی کشورش را اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها