کد خبر : 1857424 | 14 آذر 1401 ساعت 08:39 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

رابطه فوق العاده ای با مورینیو دارم

دیبالا: در فوتبال هم باید مانند زندگی بجنگید

پائولو دیبالا، هافبک آرژانتینی باشگاه رم، طی مصاحبه ای در مورد مصدومیتش، رابطه اش با مورینیو و کارش با آرژانتین در جام جهانی صحبت کرده است.

دیبالا: در فوتبال هم باید مانند زندگی بجنگید

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رم برابر لچه بود که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم مورینیو پس از اینکه پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد با مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. با این وجود، او دوره درمانش را برای رسیدن به جام جهانی آغاز کرد و در نهایت توانست یکی از 26 بازیکنی باشد که در لیست نهایی اسکالونی قرار گرفته است. 

اما تا این جای کار که آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته و تیم جوان و منظم هلند را در مقابل خود می‌بیند، پائولو دیبالا حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده و ظاهرا اسکالونی قصد ریسک روی ستاره خوش تکنیک و چپ پای باشگاه آس رم را ندارد.

در چنین شرایطی پائولو دیبالا طی مصاحبه ای درمورد مصدومیت اخیر همسترینگ، رابطه اش با سرمربی رم ژوزه مورینیو و کارش در جام جهانی قطر صحبت کرده است.

بهبودی از مصدومیت؟
"من هر کاری کردم تا آخرین بازی رم مقابل تورینو را انجام دهم، با مورینیو صحبت کردم و در هفته منتهی به بازی مقابل تورینو او از من پرسید که حالم چطور است. به او گفتم اگر نیازم داشته باشد در دسترس خواهم بود. وارد زمین شدم، احساس خوبی داشتم و عملکردم مثبت بود و آن بازی نیز منجر به دعوتم به آرژانتین شد. من هر کاری کردم تا ریکاوری کنم و به تیم مقابل تورینو کمک کنم."

1775475

رابطه با مورینیو؟
"من سخت تمرین کردم تا صد در صد آماده باشم و این کار را با همکاری مورینیو انجام می‌دهم‌. همچنین رابطه فوق العاده ای با او دارم. "

پیوند با رم؟
"من طرفدار فیلم‌های روم باستان هستم، همیشه آنها را می‌بینم، بنابراین فکر می‌کنم باید مثل زندگی واقعی وارد میدان شوید و بجنگید، بنابراین من گل هایم را با ماسک جشن می‌گیرم، همان ماسکی که گلادیاتورها در جنگ های تن به تن به صورت می‌زدند. "

1775476

دیدگاه‌ها